• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Bir erkek neden hemen buluşmak ister sizce?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor

Bir erkeğin hemen buluşmak istemesi?

Bir erkek neden hemen buluşmak ister sizce?
Cevapla
Erkek Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • legatus3008
    legatus3008 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 91%
    +1 yıl

    ya amacı cinsellik ya da gerçekten seni sevmiştir. bunu aşık olmuştur diye düşünme dış görünüş ve muhabbetin ona çekici gelmiştir. seni tanımak için sabırsızlanıyordur

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biri eklemişti daha önceden, isteğine geri dönmemiştim sonra tekrar ekledi. Kabul ettim. Sonra naber yazdı ertesi sabaha kaldı konuşma. Nereli olduğumu sordu. Aynı şehirdeyiz. O zaman bi akşam alsam seni bir şeyler içsek dedi ben de olur ama seni biraz tanıyayım dedim. Tabi ki ne bilmek istersin dedi ben de iş okul vs dedim sonra söyledi. Ee artık seni bi akşam alıp kaçırabilirim sanırım dedi. Gündüz müsait olmuyor musun dedim. Akşam daha iyi değil mi gündüz ya yağmur oluyor ya da sıcak dedi. 3-4 gibi uygun mu dedim gece mi :) dedi ben de akşamüstü dedim. Hava kararınca karanlık oldu eve gitmemiz lazım diye seni eve atmaya çalışmıycam rahat ol 😅 dedi. Hahahaha yok seninle alakalı bi durum değil beni anladığını düşünüyorum 😂 ortalık kötü ya o yüzden çekiniyorum biraz dedim.

      Yorumla
    • legatus3008
      legatus3008
      +1 yıl

      kesinlikle seni eve atacak. ben sohbet ediyorsunuz ama seninle buluşmak için çabaliyor sandım. direk akşam buluşalım demek amaca yönelik bir tutum bence

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

10

Cevap

14

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.

    Zaman kaybı ayrılık getirebilir gadası

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biri eklemişti daha önceden, isteğine geri dönmemiştim sonra tekrar ekledi. Kabul ettim. Sonra naber yazdı ertesi sabaha kaldı konuşma. Nereli olduğumu sordu. Aynı şehirdeyiz. O zaman bi akşam alsam seni bir şeyler içsek dedi ben de olur ama seni biraz tanıyayım dedim. Tabi ki ne bilmek istersin dedi ben de iş okul vs dedim sonra söyledi. Ee artık seni bi akşam alıp kaçırabilirim sanırım dedi. Gündüz müsait olmuyor musun dedim. Akşam daha iyi değil mi gündüz ya yağmur oluyor ya da sıcak dedi. 3-4 gibi uygun mu dedim gece mi :) dedi ben de akşamüstü dedim. Hava kararınca karanlık oldu eve gitmemiz lazım diye seni eve atmaya çalışmıycam rahat ol 😅 dedi. Hahahaha yok seninle alakalı bi durum değil beni anladığını düşünüyorum 😂 ortalık kötü ya o yüzden çekiniyorum biraz dedim.

      Yorumla
  • kleopatra_is_here
    kleopatra_is_here Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 90%
    +1 yıl

    Cinsellik, zaman geçirme, skorculuk, yalnız kalmaya katlanamama gibi birçok sebebi olabilir. Tek bildiğim iyi niyetli olmaması.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biri eklemişti daha önceden, isteğine geri dönmemiştim sonra tekrar ekledi. Kabul ettim. Sonra naber yazdı ertesi sabaha kaldı konuşma. Nereli olduğumu sordu. Aynı şehirdeyiz. O zaman bi akşam alsam seni bir şeyler içsek dedi ben de olur ama seni biraz tanıyayım dedim. Tabi ki ne bilmek istersin dedi ben de iş okul vs dedim sonra söyledi. Ee artık seni bi akşam alıp kaçırabilirim sanırım dedi. Gündüz müsait olmuyor musun dedim. Akşam daha iyi değil mi gündüz ya yağmur oluyor ya da sıcak dedi. 3-4 gibi uygun mu dedim gece mi dedi ben de akşamüstü dedim. Hava kararınca karanlık oldu eve gitmemiz lazım diye seni eve atmaya çalışmıycam rahat ol dedi. Hahahaha yok seninle alakalı bi durum değil beni anladığını düşünüyorum  ortalık kötü ya o yüzden çekiniyorum biraz dedim.

      Yorumla
    • kleopatra_is_here
      kleopatra_is_here
      +1 yıl

      Sal gitsin diyorum. Bırak yani.

      Yorumla
  • Gzz00
    Gzz00 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Kız fazla güzeldir fazla etkilenmiştir ya da erkek acil durum vermiştir 😂

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biri eklemişti daha önceden, isteğine geri dönmemiştim sonra tekrar ekledi. Kabul ettim. Sonra naber yazdı ertesi sabaha kaldı konuşma. Nereli olduğumu sordu. Aynı şehirdeyiz. O zaman bi akşam alsam seni bir şeyler içsek dedi ben de olur ama seni biraz tanıyayım dedim. Tabi ki ne bilmek istersin dedi ben de iş okul vs dedim sonra söyledi. Ee artık seni bi akşam alıp kaçırabilirim sanırım dedi. Gündüz müsait olmuyor musun dedim. Akşam daha iyi değil mi gündüz ya yağmur oluyor ya da sıcak dedi. 3-4 gibi uygun mu dedim gece mi dedi ben de akşamüstü dedim. Hava kararınca karanlık oldu eve gitmemiz lazım diye seni eve atmaya çalışmıycam rahat ol dedi. Hahahaha yok seninle alakalı bi durum değil beni anladığını düşünüyorum  ortalık kötü ya o yüzden çekiniyorum biraz dedim.

      Yorumla
    • Gzz00
      Gzz00
      +1 yıl

      Bu ne kız şecereni dokmussun😂

      Yorumla
  • Strexs
    Strexs Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Cinsellik arıyordur ne kadar erken buluşma o kadar erken ilerleme hocam

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biri eklemişti daha önceden, isteğine geri dönmemiştim sonra tekrar ekledi. Kabul ettim. Sonra naber yazdı ertesi sabaha kaldı konuşma. Nereli olduğumu sordu. Aynı şehirdeyiz. O zaman bi akşam alsam seni bir şeyler içsek dedi ben de olur ama seni biraz tanıyayım dedim. Tabi ki ne bilmek istersin dedi ben de iş okul vs dedim sonra söyledi. Ee artık seni bi akşam alıp kaçırabilirim sanırım dedi. Gündüz müsait olmuyor musun dedim. Akşam daha iyi değil mi gündüz ya yağmur oluyor ya da sıcak dedi. 3-4 gibi uygun mu dedim gece mi :) dedi ben de akşamüstü dedim. Hava kararınca karanlık oldu eve gitmemiz lazım diye seni eve atmaya çalışmıycam rahat ol 😅 dedi. Hahahaha yok seninle alakalı bi durum değil beni anladığını düşünüyorum 😂 ortalık kötü ya o yüzden çekiniyorum biraz dedim.

      Yorumla
  • perimeripella
    perimeripella Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Amacı iyi değil cinsellik ya da kullanmak istemistir

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biri eklemişti daha önceden, isteğine geri dönmemiştim sonra tekrar ekledi. Kabul ettim. Sonra naber yazdı ertesi sabaha kaldı konuşma. Nereli olduğumu sordu. Aynı şehirdeyiz. O zaman bi akşam alsam seni bir şeyler içsek dedi ben de olur ama seni biraz tanıyayım dedim. Tabi ki ne bilmek istersin dedi ben de iş okul vs dedim sonra söyledi. Ee artık seni bi akşam alıp kaçırabilirim sanırım dedi. Gündüz müsait olmuyor musun dedim. Akşam daha iyi değil mi gündüz ya yağmur oluyor ya da sıcak dedi. 3-4 gibi uygun mu dedim gece mi dedi ben de akşamüstü dedim. Hava kararınca karanlık oldu eve gitmemiz lazım diye seni eve atmaya çalışmıycam rahat ol dedi. Hahahaha yok seninle alakalı bi durum değil beni anladığını düşünüyorum  ortalık kötü ya o yüzden çekiniyorum biraz dedim.

      Yorumla
  • drpiskopat54
    drpiskopat54 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Yarın ne olacağımız belli değil zaman değerli olduğu için

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biri eklemişti daha önceden, isteğine geri dönmemiştim sonra tekrar ekledi. Kabul ettim. Sonra naber yazdı ertesi sabaha kaldı konuşma. Nereli olduğumu sordu. Aynı şehirdeyiz. O zaman bi akşam alsam seni bir şeyler içsek dedi ben de olur ama seni biraz tanıyayım dedim. Tabi ki ne bilmek istersin dedi ben de iş okul vs dedim sonra söyledi. Ee artık seni bi akşam alıp kaçırabilirim sanırım dedi. Gündüz müsait olmuyor musun dedim. Akşam daha iyi değil mi gündüz ya yağmur oluyor ya da sıcak dedi. 3-4 gibi uygun mu dedim gece mi :) dedi ben de akşamüstü dedim. Hava kararınca karanlık oldu eve gitmemiz lazım diye seni eve atmaya çalışmıycam rahat ol 😅 dedi. Hahahaha yok seninle alakalı bi durum değil beni anladığını düşünüyorum 😂 ortalık kötü ya o yüzden çekiniyorum biraz dedim.

      Yorumla
  • AşıkKız1234
    AşıkKız1234 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 72%
    +1 yıl

    Nerde buluşmak istiyo hemen ona göre değişir

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biri eklemişti daha önceden, isteğine geri dönmemiştim sonra tekrar ekledi. Kabul ettim. Sonra naber yazdı ertesi sabaha kaldı konuşma. Nereli olduğumu sordu. Aynı şehirdeyiz. O zaman bi akşam alsam seni bir şeyler içsek dedi ben de olur ama seni biraz tanıyayım dedim. Tabi ki ne bilmek istersin dedi ben de iş okul vs dedim sonra söyledi. Ee artık seni bi akşam alıp kaçırabilirim sanırım dedi. Gündüz müsait olmuyor musun dedim. Akşam daha iyi değil mi gündüz ya yağmur oluyor ya da sıcak dedi. 3-4 gibi uygun mu dedim gece mi dedi ben de akşamüstü dedim. Hava kararınca karanlık oldu eve gitmemiz lazım diye seni eve atmaya çalışmıycam rahat ol dedi. Hahahaha yok seninle alakalı bi durum değil beni anladığını düşünüyorum  ortalık kötü ya o yüzden çekiniyorum biraz dedim.

      Yorumla
    • AşıkKız1234
      AşıkKız1234
      +1 yıl

      Sen bilirsin ama seni sıkıştırmış biraz daha en başından kendi isteklerini yapmaya çalışan biriyle bence buluşma ortak bi karar varılmalı seni manipüle etmeye çalışmamalı

      Yorumla
  • Verrücktes1Mädchen
    Verrücktes1Mädchen Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 94%
    +1 yıl

    Ben ilk buluşmalar da tam teçhizat gidiyordum😅

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biri eklemişti daha önceden, isteğine geri dönmemiştim sonra tekrar ekledi. Kabul ettim. Sonra naber yazdı ertesi sabaha kaldı konuşma. Nereli olduğumu sordu. Aynı şehirdeyiz. O zaman bi akşam alsam seni bir şeyler içsek dedi ben de olur ama seni biraz tanıyayım dedim. Tabi ki ne bilmek istersin dedi ben de iş okul vs dedim sonra söyledi. Ee artık seni bi akşam alıp kaçırabilirim sanırım dedi. Gündüz müsait olmuyor musun dedim. Akşam daha iyi değil mi gündüz ya yağmur oluyor ya da sıcak dedi. 3-4 gibi uygun mu dedim gece mi dedi ben de akşamüstü dedim. Hava kararınca karanlık oldu eve gitmemiz lazım diye seni eve atmaya çalışmıycam rahat ol dedi. Hahahaha yok seninle alakalı bi durum değil beni anladığını düşünüyorum  ortalık kötü ya o yüzden çekiniyorum biraz dedim.

      Yorumla
    • Verrücktes1Mädchen
      Verrücktes1Mädchen
      +1 yıl

      Akşam buluşmasını ve akşama kalmayı hiç sevmem

      Yorumla
  • Şeriffe
    Şeriffe Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Amacı farklı olabilir güvenmeden buluşma bence

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biri eklemişti daha önceden, isteğine geri dönmemiştim sonra tekrar ekledi. Kabul ettim. Sonra naber yazdı ertesi sabaha kaldı konuşma. Nereli olduğumu sordu. Aynı şehirdeyiz. O zaman bi akşam alsam seni bir şeyler içsek dedi ben de olur ama seni biraz tanıyayım dedim. Tabi ki ne bilmek istersin dedi ben de iş okul vs dedim sonra söyledi. Ee artık seni bi akşam alıp kaçırabilirim sanırım dedi. Gündüz müsait olmuyor musun dedim. Akşam daha iyi değil mi gündüz ya yağmur oluyor ya da sıcak dedi. 3-4 gibi uygun mu dedim gece mi dedi ben de akşamüstü dedim. Hava kararınca karanlık oldu eve gitmemiz lazım diye seni eve atmaya çalışmıycam rahat ol dedi. Hahahaha yok seninle alakalı bi durum değil beni anladığını düşünüyorum  ortalık kötü ya o yüzden çekiniyorum biraz dedim.

      Yorumla
    • Şeriffe
      Şeriffe
      +1 yıl

      Hahah kabul etmeseymişsin iyiyimiş de yine de güvenmeden buluşma derim

      Yorumla
  • geceler_sessiz0606
    geceler_sessiz0606 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    Erkek bir an önce görmek için buluşmak ister

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biri eklemişti daha önceden, isteğine geri dönmemiştim sonra tekrar ekledi. Kabul ettim. Sonra naber yazdı ertesi sabaha kaldı konuşma. Nereli olduğumu sordu. Aynı şehirdeyiz. O zaman bi akşam alsam seni bir şeyler içsek dedi ben de olur ama seni biraz tanıyayım dedim. Tabi ki ne bilmek istersin dedi ben de iş okul vs dedim sonra söyledi. Ee artık seni bi akşam alıp kaçırabilirim sanırım dedi. Gündüz müsait olmuyor musun dedim. Akşam daha iyi değil mi gündüz ya yağmur oluyor ya da sıcak dedi. 3-4 gibi uygun mu dedim gece mi dedi ben de akşamüstü dedim. Hava kararınca karanlık oldu eve gitmemiz lazım diye seni eve atmaya çalışmıycam rahat ol dedi. Hahahaha yok seninle alakalı bi durum değil beni anladığını düşünüyorum  ortalık kötü ya o yüzden çekiniyorum biraz dedim.

      Yorumla
  • cyclaxs7
    cyclaxs7 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    canı sıkılmıştır

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biri eklemişti daha önceden, isteğine geri dönmemiştim sonra tekrar ekledi. Kabul ettim. Sonra naber yazdı ertesi sabaha kaldı konuşma. Nereli olduğumu sordu. Aynı şehirdeyiz. O zaman bi akşam alsam seni bir şeyler içsek dedi ben de olur ama seni biraz tanıyayım dedim. Tabi ki ne bilmek istersin dedi ben de iş okul vs dedim sonra söyledi. Ee artık seni bi akşam alıp kaçırabilirim sanırım dedi. Gündüz müsait olmuyor musun dedim. Akşam daha iyi değil mi gündüz ya yağmur oluyor ya da sıcak dedi. 3-4 gibi uygun mu dedim gece mi :) dedi ben de akşamüstü dedim. Hava kararınca karanlık oldu eve gitmemiz lazım diye seni eve atmaya çalışmıycam rahat ol 😅 dedi. Hahahaha yok seninle alakalı bi durum değil beni anladığını düşünüyorum 😂 ortalık kötü ya o yüzden çekiniyorum biraz dedim.

      Yorumla
  • ppreambule
    ppreambule Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 96%
    +1 yıl

    seni daha iyi tanımak için olabilir

    0
    0 Yorumla
  • HüSeYiN_3301
    HüSeYiN_3301 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 68%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 978 cevap paylaştı.

    Amacı seks başka ne olacaktı

    0
    0 Yorumla
  • Sesindekuşlaryaşıyor
    Sesindekuşlaryaşıyor Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 47%
    +1 yıl

    Kopyala yapıştır, gelsin

    0
    0 Yorumla
  • kanarya001907
    kanarya001907 Takip Et
    Master Yaş: 56
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Bunun bir çok nedeni var

    0
    0 Yorumla
  • deniz292929
    deniz292929 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Guzel misin değil misin anlamak için

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biri eklemişti daha önceden, isteğine geri dönmemiştim sonra tekrar ekledi. Kabul ettim. Sonra naber yazdı ertesi sabaha kaldı konuşma. Nereli olduğumu sordu. Aynı şehirdeyiz. O zaman bi akşam alsam seni bir şeyler içsek dedi ben de olur ama seni biraz tanıyayım dedim. Tabi ki ne bilmek istersin dedi ben de iş okul vs dedim sonra söyledi. Ee artık seni bi akşam alıp kaçırabilirim sanırım dedi. Gündüz müsait olmuyor musun dedim. Akşam daha iyi değil mi gündüz ya yağmur oluyor ya da sıcak dedi. 3-4 gibi uygun mu dedim gece mi dedi ben de akşamüstü dedim. Hava kararınca karanlık oldu eve gitmemiz lazım diye seni eve atmaya çalışmıycam rahat ol dedi. Hahahaha yok seninle alakalı bi durum değil beni anladığını düşünüyorum  ortalık kötü ya o yüzden çekiniyorum biraz dedim.

      Yorumla
    • deniz292929
      deniz292929
      +1 yıl

      Ee yani?

      Yorumla
  • okan4343
    okan4343 Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 672 cevap paylaştı.

    değdirmek için

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biri eklemişti daha önceden, isteğine geri dönmemiştim sonra tekrar ekledi. Kabul ettim. Sonra naber yazdı ertesi sabaha kaldı konuşma. Nereli olduğumu sordu. Aynı şehirdeyiz. O zaman bi akşam alsam seni bir şeyler içsek dedi ben de olur ama seni biraz tanıyayım dedim. Tabi ki ne bilmek istersin dedi ben de iş okul vs dedim sonra söyledi. Ee artık seni bi akşam alıp kaçırabilirim sanırım dedi. Gündüz müsait olmuyor musun dedim. Akşam daha iyi değil mi gündüz ya yağmur oluyor ya da sıcak dedi. 3-4 gibi uygun mu dedim gece mi :) dedi ben de akşamüstü dedim. Hava kararınca karanlık oldu eve gitmemiz lazım diye seni eve atmaya çalışmıycam rahat ol 😅 dedi. Hahahaha yok seninle alakalı bi durum değil beni anladığını düşünüyorum 😂 ortalık kötü ya o yüzden çekiniyorum biraz dedim.

      Yorumla
  • Mavikelebeklee
    Mavikelebeklee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Hemen buluşmak istiyorsa normal değil bence

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biri eklemişti daha önceden, isteğine geri dönmemiştim sonra tekrar ekledi. Kabul ettim. Sonra naber yazdı ertesi sabaha kaldı konuşma. Nereli olduğumu sordu. Aynı şehirdeyiz. O zaman bi akşam alsam seni bir şeyler içsek dedi ben de olur ama seni biraz tanıyayım dedim. Tabi ki ne bilmek istersin dedi ben de iş okul vs dedim sonra söyledi. Ee artık seni bi akşam alıp kaçırabilirim sanırım dedi. Gündüz müsait olmuyor musun dedim. Akşam daha iyi değil mi gündüz ya yağmur oluyor ya da sıcak dedi. 3-4 gibi uygun mu dedim gece mi :) dedi ben de akşamüstü dedim. Hava kararınca karanlık oldu eve gitmemiz lazım diye seni eve atmaya çalışmıycam rahat ol 😅 dedi. Hahahaha yok seninle alakalı bi durum değil beni anladığını düşünüyorum 😂 ortalık kötü ya o yüzden çekiniyorum biraz dedim.

      Yorumla
  • TheCursedCake_
    TheCursedCake_ Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Abaza olduğu için

    0
    0 Yorumla
  • yrmz3405
    yrmz3405 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46
    +1 yıl

    Durum kotudur artik ihtiyac zamani gelmistir

    0
    0 Yorumla
  • Bosdurankisi
    Bosdurankisi Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Yatak anla

    0
    0 Yorumla
  • malefiz00
    malefiz00 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    Yazdıklarını okudum bu çocuk tam bi m*l eminim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    sana koleksiyonunu gostercek

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Karı gibiyse demek

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Biri eklemişti daha önceden, isteğine geri dönmemiştim sonra tekrar ekledi. Kabul ettim. Sonra naber yazdı ertesi sabaha kaldı konuşma. Nereli olduğumu sordu. Aynı şehirdeyiz. O zaman bi akşam alsam seni bir şeyler içsek dedi ben de olur ama seni biraz tanıyayım dedim. Tabi ki ne bilmek istersin dedi ben de iş okul vs dedim sonra söyledi. Ee artık seni bi akşam alıp kaçırabilirim sanırım dedi. Gündüz müsait olmuyor musun dedim. Akşam daha iyi değil mi gündüz ya yağmur oluyor ya da sıcak dedi. 3-4 gibi uygun mu dedim gece mi :) dedi ben de akşamüstü dedim. Hava kararınca karanlık oldu eve gitmemiz lazım diye seni eve atmaya çalışmıycam rahat ol 😅 dedi. Hahahaha yok seninle alakalı bi durum değil beni anladığını düşünüyorum 😂 ortalık kötü ya o yüzden çekiniyorum biraz dedim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Maalesef ya

      Yorumla
Devamını Gör(9)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bir erkek neden hemen buluşmak ister sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bi erkek neden hemen buluşmak ister? 4 cevap verildi
Erkekler neden hemen buluşmak ister? 22 cevap verildi
Erkekler neden hemen buluşmak ister? 23 cevap verildi
Bi erkek neden buluşmak ister? 16 cevap verildi
Bir erkek neden buluşmak ister? 9 cevap verildi
Erkekler neden hemen buluşmak isterler? 24 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨