Bir kadınının kendini eksik hissetmesi için sebepler çok değil mi?

Çocuk yapmıyorsa toplum tarafından eksik görülüyor…

Güzel değilse yani mavi gözlü, kaydırak burunlu, zayıf ve kıvrımlı, uzun boylu değilse yetersiz değersiz görülüyor…

Maaşı düşükse yetersiz dunkof gibi görülüyor mesela hemşireleri sürekli eziyorlar kafası bassaydı doktor olurdu diye

Bir kadınının kendini eksik hissetmesi için sebepler çok değil mi?
Cevapla