Ahlaki çöküş hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sizce de inanılmaz bir ahlakı çöküş yok mu? Özellikle depremden sonra. Yağmalama olayları, kötü bina yapılması, çocuk tacizleri tecavüzleri gerçekten dünyanın çivisi çıkmadı mı?
Özellikle bir de grup s. KS var ki ona diyecek bir şey bile bulamıyorum midem bulanıyor iğrenç
Ahlaki çöküş hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla