Çirkin bir kız olduğum için ilk buluşmadan aşırı çekiniyorum. Ne yapacağım?

Sevgili falan değiliz ama ne bileyim gerildim işte biraz fazla esmerim mesela çiftçi bir ailenin çocuğuyum sürekli güneşin altindayim ellerim falan da kötü biraz is yapınca burnum da guzel degil 1 aydır normal bir işte çalışıyorum daha düzelemedim zaten ozguvensiz biriyim telegramdan tanışmıştım bu kişiyle kpss grubundan buluşalım falan dedi bi seyler yapariz o kadar zaman birlikte ders çalıştık dedi bende bir anlık gafletle tamam dedim 4 gün kaldi simdi stresten öleceğim abartıyor muyum sizce benimle vakit geçirmek bile istemeyecek diye düşünüyorum böyle bi durumda siz ne düşünürsünüz nerden geldim buluşmaya falan der misiniz🥺

Güncellemeler
+1 yıl
Çok güzel geçti buluşmamız şaşkınım🥹
Çirkin bir kız olduğum için ilk buluşmadan aşırı çekiniyorum. Ne yapacağım?
Cevapla