Sevgili falan değiliz ama ne bileyim gerildim işte biraz fazla esmerim mesela çiftçi bir ailenin çocuğuyum sürekli güneşin altindayim ellerim falan da kötü biraz is yapınca burnum da guzel degil 1 aydır normal bir işte çalışıyorum daha düzelemedim zaten ozguvensiz biriyim telegramdan tanışmıştım bu kişiyle kpss grubundan buluşalım falan dedi bi seyler yapariz o kadar zaman birlikte ders çalıştık dedi bende bir anlık gafletle tamam dedim 4 gün kaldi simdi stresten öleceğim abartıyor muyum sizce benimle vakit geçirmek bile istemeyecek diye düşünüyorum böyle bi durumda siz ne düşünürsünüz nerden geldim buluşmaya falan der misiniz🥺
Güncellemeler
+1 yıl
Çok güzel geçti buluşmamız şaşkınım🥹
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer