Hayır ben hile yapmam hile yaparsam zaten oyunun anlamı kalmaz çünkü zevk alamam. rekabet olması için adil oynamayı seviyorum ben :D :D :D zaten en son küçükken kuzenlerle oynardık :D :D :D
ahh uno ne oynardık be bunu 😂😂😂 cezalı oynardık bir de kızlarda sabahlara kadar yenilmemek için tüm gücümle odaklanır oynardım çünkü ceza almamak için 😂😂😂
Ben arkadaşımla uno oynasaydım kartlarımın arasına "Blue-Eyes White Dragon" Yu-Gi-Oh kartını sıkıştırıp kartı da masaya vurup arkadaşımın kafasını karıştırmak isterdim.