İş arkadaşınızın düğününde ne takarsınız?

200 Tl az mı olur, altın mı takmak zorundayız.

İnsanlarda garip bir anlayış var "Sen kimseye altın takmazsan sana kimse takmaz" karşılık bekleyerek mi takıyorsunuz?

Bana kalırsa düğün de başlı başına bir saçmalık, gitmem. Bunu deyince de "Sen gitmezsen kimse de senin düğününe gelmez" diyorlar.

Yapmıyorum, düğün falan yapmıyorum. Nedir bu karşılıklı menfaat anlayışı.

Ben geldim diye bana gelecekse gelmesin zaten. Ne kadar saçma bir tutum bu.

İş arkadaşınızın düğününde ne takarsınız?
Cevapla