Cezası olmasa yapacağın ilk aykırı davranış hangisi olurdu?

Ben galiba seri katile bağlardım bir de üstüne banka patlatırdım🤣
Cezası olmasa yapacağın ilk aykırı davranış hangisi olurdu?
Cevapla