Güçlü kadın olacağız diye hepimiz "Mahmut "abiye mi döndük?

İnstegramda okudum bu sözü😄

Haklılık payı var gibi çok sorumluluk almak kadınsal özelliklerimizi yitirmemizi yitirmemize neden oldu sanki..

Güçlü kadın olacağız diye hepimiz "Mahmut "abiye mi döndük?
Cevapla