İnstegramda okudum bu sözü😄
Haklılık payı var gibi çok sorumluluk almak kadınsal özelliklerimizi yitirmemizi yitirmemize neden oldu sanki..
İnstegramda okudum bu sözü😄
Haklılık payı var gibi çok sorumluluk almak kadınsal özelliklerimizi yitirmemizi yitirmemize neden oldu sanki..
güçlü olmak adına bir çok şeyi kendileri yapan kadınlar bir süre sonra kadınsı özelliklerini yitirip erkeksi olabiliyorlar gözlemlediğim bir kaç kadın var
ve ilişkilerinde de maalesef sorunlar yaşıyorlar
bana guclu kadin olup mutlu olan bir kadin goster !!!
olabilir 😂
Cevap
13Cevap
Bunun güç ile ilgisi yokta kızlar sert olacağız diye kaba olmaya başladı hepsi. yani nezaket gitti. ben bile kızlardan daha naziğim mesela :D
Mahmut abi güçlü kalmak içinmi uğraşıyormuş güçlü kalmak için uğraşıyorsa herkes onu örnek alsın zaten
Evet lanet inadiniz delirtiyor
Itaat et rahat et
Kadının da her şeyi erkek olmadan yapabilmesi özgüven olduğunu gösterir.
Yapmaya çalıştıkları şey o zaten, kadınların kadın kimliğini kaybetmeleri 😅
Kadınsal özellikleriniz ne mesela?
O zaman kaba erkek baş tacı diye anlıyorum ben.
Güçlü olan kadının duruşu ve şahsiyeti yokmudur?
Erkegin fıtratına neden ağır gelmiyor peki?
Toplumun ögretisi erkek böyledir kadın şöyledir dediği için mi öyle olmak zorunda gibi düşünülüyor?
Leyla alatonun bir röportajı var onu izle Biz kadınlar güçlüyüz asıl taş. k bizde dedi. Kadın harbiden öyle ama 🤣🤣🤣
@Korayby3434 himm bakayım.
Selamlar Mahmut abi hürmetler 🤪🤪🤪
Mahmut abi bisey mi dedin 🤔
Kesinlikle bazıları öyle
Kadınsınız siz de başarırsınız
Zeka yoksunu insanlar işte
Bu sitedeki Mahmutlar güçlü kadın oldular 😂😂
Evet Mahmut abi olanlar var 😃
Evet abi öyle oldu😀
bende durum tam tersi abla :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?