Siz ne düşünüyorsunuz, nasıl bir duygu?

ben 19 yasindayim genetik olarak babama cektigim icin boyum 196cm ama maalesef kellik geninide almisim saclarimda bu yasta dokuldu. Sık saçlı olmak dalgalı kıvırcık saçlı olmak nasil bir sey cok isterdim guzel saclarimin olmasini. boyu kisa ama saclari olan birisiyle takas yapma sansim olsam keske boyumdan 10 cm verirdim 186 bana yeterdi oda bana saclarindan verirdi biraz. guzel saclariniz olmasi nasil bir duygu arkadaslar.

bana uzun boylu olmak nasil derseniz hicbir yararini gormedim otobusde felan kafami carpiyorum hep hic sevgilimde olmadi boyum cok uzun ve saclarim dokuldugu icin. keske 180 boyunda sacli siradan bir insan olsaydim

Siz ne düşünüyorsunuz, nasıl bir duygu?
Cevapla