ben 19 yasindayim genetik olarak babama cektigim icin boyum 196cm ama maalesef kellik geninide almisim saclarimda bu yasta dokuldu. Sık saçlı olmak dalgalı kıvırcık saçlı olmak nasil bir sey cok isterdim guzel saclarimin olmasini. boyu kisa ama saclari olan birisiyle takas yapma sansim olsam keske boyumdan 10 cm verirdim 186 bana yeterdi oda bana saclarindan verirdi biraz. guzel saclariniz olmasi nasil bir duygu arkadaslar.
bana uzun boylu olmak nasil derseniz hicbir yararini gormedim otobusde felan kafami carpiyorum hep hic sevgilimde olmadi boyum cok uzun ve saclarim dokuldugu icin. keske 180 boyunda sacli siradan bir insan olsaydim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bir kız olarak bonusum ve hiç memnun değilim asla şekillenmiyor ben de salıyorum millet bakıyor öyle bu ne lan diye, kelliğe çözüm var gider ektirirsin ama biz bonuslar ne yapalım
kivircik bonus sacli olmak gercekten cok isterdim tum samimiyetimle soyluyorum boyumdan 15 cm bile verirdim 180 boyum olsun yeter bile ne yapayim 196 hic bir isime yaramadi. sanirim insan kendinde ne olmassa onu istiyor uzun boylu olmak isteyenleri hic anlamiyorum bende
cok sanslisin ama kivircik sacli oldugun icin kiymetini bil :)
Ahhh ben de boy isterdim ve düz seyrek prasa gibi saçlar ahhh ahh
Sen öyle san koyun yünü gibi keçe gibi taranmaz bağlanmaz cayır cayır yakar kafan 2827272727 kat daha büyük gözükür düzleştir düzleştir nereye kadar yanar 1 yıl düzlestirmezsin duzelmesini beklersin
cok guzel duruyor kivircik sac sendede guzel duruyordur keske teknoloji cok gelismis olsaydi ben sana boyumdan verirdim sen bana saclarindan verirdin biraz. mike tyson gibi saclarim olsa yeterdi benim icin
kaderr biryerden alip bir yerden verior ama inan bana uzun boylu olmak bos hicbir faydasini gormedim
Dostum uzun boylu olmak özgüven verir, ciddiyim bak ayrıca genelde uzun boylular için düşer kalkarlar
bilmiyom ya uzun boydan deilde fitness yaptigim icin kaslaninca ozguvenim gelmisti benim biraz 90 kiloyken cok ciliz duruyordum 105 110 ideal benim icin simdilik. ama dusup kalkma olayi olmadi :D
Lan ne sandın uzun boylu erkeklere şarkı bile yazıyorlar big boy diye KWJEKJWKEBWK
sjsjsjjsjs dostum Allah gonlumuze gore versin uzun boy kisa boy sac burun agiz kulqk bos seyelr arada bir efkarlaniom ama o kadar sormak icin uye olmustum burayada bir sene sonra efkarlanirsam tekrar gelip sorarim :D
Ay amin ne diyelim
Bu kadar triplere girmek yerine saç ekimi yaptırabilirsiniz
sac ektirince onlarda dokuluyormus caresi yok :/ genetik
Yok öyle bir şey dostum, git murat abi gf ye bak
Yo dökülüyor sonr yerine tekrar çıkıyor. İlk dökülme yapması normal
Doktora git bence bunun çözümü vardır illa
genetik. boyum nasil bu kadar uzunsa buda oyle genetik iste bir yerden almis bir yerden vermis genetik
saç ektirirsin ne olacak
Saç ektir
seni öyle beyenen insan bularak tabi