Sizce boşanmalı mıyım bana yaptıklarını mahkemede kanıtlı bir şekilde sunsam davayı kazanır mıyım?

merhabalar ben 24 yaşındayım 2. Evliliğimi yaptım lütfen kınamayın severek evlendik beni çok seviyordu bensiz nefes bile alamıyordu defalarca kapımda yattı benimle evlenebilmek için bende onun sevgisine mutlu olacağıma inanarak bir kez daha evlilik yaptım ve evleneli 6 ay oluyor şu an dünyam tersine döndü sanki o aşık adam gitmişti herşeyi kısıtlayan kıskanan biri geldi maddi durumumuz kötü ama çalışmamı istemiyor neymiş ben yanlış bişey yaparmışım aldatırmışım saçmalığa bak onu hiç aldatmadım bile ondan sonra kıyafetlerime karışıyor hiç açık giymemi istemiyor evin içinde perde açmama dahi karışıyor arkadaşımla görüştürmüyor doğru dürüst dışarı çıkmama izin vermiyor arkadaşlarımla evdeyim aylardır çok bunaldım kendisi de sürekli çalışıyor bana vakit ayırmıyor evde olsa dahi elinde yedi yirmidört telefon asla bırakmıyor bana ilgisi git gide azalıyor yeni evli olmamıza rağmen artık doğru dürüst ilişkiye bile girmiyoruz haftada 1 ondada beni düşünmeden 2 dakkada işini halledip çekiliyor yine telefonun başında artık çok bunaldım boşanmak istiyorum ama ben kendimi suçluyorum nasıl bu adama inandım diye bana dair çok saygısız en ufak kavgamızda sürekli namussuz bacım serseri gibi laflar ediyor beni aşağılıyor bir kahve arkadaşlarımla kahve içmeye gittim zehir etti sokak serserisi aşalığık kaşar gelme bu eve almam seni gibi hakaretler bu Tür hakaretleri delil olarak mesaj var elimde birde paronayakmış gibi sürekli şüphe yok neymiş eve kamera taktıracakmış bana mesaj attı benim o işteyken ne tamam bellisiz miş bende bunları ekran görüntüsü aldım hiç bir şey yapmadığım halde üstüme geliyor boşanma davası açsam bunun yaptıklarıyla davayı kazanabilir miyim tazminat maddi manevi başvurmak istiyorum yapabilir miyim çünkü bende çok masraf ettim içim yanıyor hepsini geri almak istiyorum bide sizce boşanmalı mıyım ailem üzülür diye korkuyorum babam karşı boşanmama belki beni evlatlıktan bile silebilir artık intihar derecesine geldim ne yapmalıyım

Güncellemeler
+1 yıl
Fikirlerinizi bekliyorum kızlar
Sizce boşanmalı mıyım bana yaptıklarını mahkemede kanıtlı bir şekilde sunsam davayı kazanır mıyım?
Cevapla