Kürtlere hiç benzemiyorsun algısı ne ya çok saçma değil mi?

ortalamanın çok üstünde bir güzelliğe sahibim türkler bana kürtlere benzemiyorsun diyor swhh bende onlara sizde türklere benzemiyorsunuz çekik gözlü , çinli tipli zannediyordum dedim inatlarına.

bu algı niye? beni çok beğenmelerine rağmen benden çok daha güzel kürt kızları var.

sadece muhafazakar bir toplum oldukları için güzelliklerini sergilemiyorlar yavaş yavaş bunu da aşıyorlar.

Kürtlere hiç benzemiyorsun algısı ne ya çok saçma değil mi?
Cevapla