Yalnız yaşamak mı/arkadaşla yaşamak mı? Neden?

Ben yakında baska eve çıkacağım. Çalışıyorum. Maddi olarak tek başıma geçinirim diye dusunuyorum. En azindan zorunlu masraflara yeter, kira, fatura, market alisverisi vs.

Yalniz kalma, kendi evimi, kendi düzenimi kurma düşüncem ve hayalim olsa da yalniz kalmak sıkıcı gibi de geliyor bir yandan. Hic yalniz kalmadim bugune kadar. Kafa dengi bir kiz arkadas bulsam daha mi iyi olur sizce?

Yoksa yalniz kalmak ozgurluk mu? Simdi biriyle kalınca para meselesi gibi sorunlarda olur. Benim ya da karsi tarafin her seyi yari yariya vermesi gerek. Ben veririm, bu konuda karsi tarafi zora düşürmem ama karsi taraf bu kafada olur mu?

suanda ev benim yani tuttuk ve faturalar falan benim uzerime. Otomatik ödenecek. Mesela bu gibi durumlarda ev arkadasimin ben demeden yarisini vermesi lazim.

Simdi o vermezse bende bir derim iki derim, surekli demekte ve dedirtmekte dogru degil. Kendi basima hesabim kitabim bir tek kendime olur.

Ama evde sıkılır mıyım, tek basima kiz olarak tedirgin olur muyum bilemiyorum. Siz ne dersiniz? Yalniz kalmak mi daha iyi bir ev arkadasiyla mi?

Yalnız yaşamak
Arkadaşla yaşamak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yalnız yaşamak mı/arkadaşla yaşamak mı? Neden?
Cevapla