Bir öğrenci ve öğretmenin arkadaş gibi çok yakın olması yanlış mıdır?

Bir öğretmenim var artık okuldan mezunum. Okulda olduğum zamanlarda da yakındık ama sınıfta torpil geçiyo ona falan denmesin diye daha mesafeliydik. Bir de karşı taraf erkek öğretmen. Ama eşiyle falan tanışıyorum babam yaşında çok iyi biri babam gibi görüyorum sık sık da mesajlaşıyoruz. Neyse geçen gün şey dedi konuştuğumuzu okuldan arkadaşların bilmiyo dimi millet art niyetli yanlış anlaşılır falan gibisinden. Alındım biraz ama sonradan hak verdim o yüzden sizlere sormak istiyorum. Artık okulda değilim bu hocamla bir abim gibi haftada 1 falan kendi hayatımızdan konuşuyoruz muhabbet ediyoruz 2 saat falan ortalama. Bu yanlış anlaşılacak bir şey mi sizce?

Bir öğrenci ve öğretmenin arkadaş gibi çok yakın olması yanlış mıdır?
Cevapla