Ailem illa kapanacaksin şöyle böyle demedi ama 10 11 yaşında bile giydiğim kısa kollulari bu yıl son diyerek giydirdiler. Pantolonum biraz kısa olsa cikarttirdilar, makyaj asla yaptırmadilar, yapmaya kalkınca azarladilar. Bir pantolon tişört giydigimde bile -ki tişört askılı filan degil- eğer darsa o... u muamelesi yapıp dışarı cikarmiyorlardi
Yani tüm bunları görüp bilip nasıl kendi isteğimle kapandım diyeyim... şu an açılmak istiyorum ama biliyorum ki bu evde yaşadığım müddetçe ben 10 yıl önceki senaryolari yine yasicam. Bu sefer sadece ailem değil çevre baskı yapacak.. aaa bak kapaliydi açıldı noldu görüyor musun bilmem ne absürt konuşacaklar... Yani elalem için mi yaşıyoruz kendimiz için mi anlamıyorum ama huzur için elalem ne derse yaptığımız bir gerçek...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer