Baski araciligiyla mi kapandiniz, isteyerek mi?

Ailem illa kapanacaksin şöyle böyle demedi ama 10 11 yaşında bile giydiğim kısa kollulari bu yıl son diyerek giydirdiler. Pantolonum biraz kısa olsa cikarttirdilar, makyaj asla yaptırmadilar, yapmaya kalkınca azarladilar. Bir pantolon tişört giydigimde bile -ki tişört askılı filan degil- eğer darsa o... u muamelesi yapıp dışarı cikarmiyorlardi

Yani tüm bunları görüp bilip nasıl kendi isteğimle kapandım diyeyim... şu an açılmak istiyorum ama biliyorum ki bu evde yaşadığım müddetçe ben 10 yıl önceki senaryolari yine yasicam. Bu sefer sadece ailem değil çevre baskı yapacak.. aaa bak kapaliydi açıldı noldu görüyor musun bilmem ne absürt konuşacaklar... Yani elalem için mi yaşıyoruz kendimiz için mi anlamıyorum ama huzur için elalem ne derse yaptığımız bir gerçek...

Güncellemeler
+1 yıl
Fncl
Baski araciligiyla mi kapandiniz, isteyerek mi?
Cevapla