AKP geldi şeriat gelecek vs diyorlar ama sokakta kadınlar sudyenle, kilotla dolaşıyorlar 😀
Kim naparsa yapsın banane ama açıldıkça ozgurlesmiyorsunuz, ucuzlasiyorsunuz
AKP geldi şeriat gelecek vs diyorlar ama sokakta kadınlar sudyenle, kilotla dolaşıyorlar 😀
Kim naparsa yapsın banane ama açıldıkça ozgurlesmiyorsunuz, ucuzlasiyorsunuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Kimse dısarda iddia ettigin gibi bir sey gormuyor , acıklıkla cıplaklıgı asırı karıstırıyorsun ve kendi anlayısına gore " haset " yapıyorsun , bu da aşırı gunah ve affı da yok, bildigin iftira atıyorsun
Nerde yaşıyorsun bilmiyorum :)
Biraz bakış açını farklı illere kaydirirsan görebilirsin
Farklı iller farklı ulkeler demek degil , oralar somali kenya burası konya degil hersey kafa yapınızda gizli ve kendinize gore insana bakıyorsunuz ancak bakarken de miyop bakıyorsunuz ya da hipermetrop ama yalın ve kendinle sınırlı degil
Çıplaklık var ve sen bir erkek olarak bakmıyor musun yani?
Felsefe yapıp konuyu bulandırmaya çalışmak da ne bilimmm
Ben zebani degilim konu da bu ve gozlerim de radarlaşmıyor ona buna , felsefe de sevmem
Ya abicim sokakta sudyenle gezen kıza nasıl bakarsın? Bana bi önce bunun cevabını ver.
O sutyen degil bustiyer asıl sen kullanımları neden karıstırıyorsun onun cevabını ver
Ahahahahahah tamam arkadaşım sen devam et
Çıplaklık medeniyetse hayvanlar daha medeni
Mehmet Akif Ersoy
Biri çıkıp bu adama da yobaz der
Medeniyet dediğin açmaksa bedeni
Desene hayvanlar bizden daha medeni
Bu tiplerin vereceği tek sey * got meme ondan sonra neden kullanılıp atılıyorlar çünkü senin bana cinsellik dışında verebileceğin bir şey yok
görmedim ben sütyenle külotlu insanlar abartmayın bence
Nerde yaşıyon sen balım
Kızlarda hemen sanane demiş yazık genç kızlarımız soyunuyor yaşım 18 ama evlenmeyecegim temiz kız kalmadı maalesef :(
Yoo neden ucuz olsunlar. heryeede ilgi goruyorlar
FSGWVWGWGSG SENIN GIBI HERHALDE
İnsanlari kiskanma kalbin kotu olmasin
Tamam
Niye milletin derdine düştün ne bu aşağılık kompleksi anlamıyorum hem banane diyorsun hemde soruyu sorucak kadar takıntılsın
AfafsfafarFa aşağılık kompleksi mi :))
Bunu kendinize sorun tatlım, ben açmadan da güzelim zaten. Gtunu göstermeye calisanlardan değilim.
Birisine sorsan modernlik diyor birisine sorsan ucuzluk artık ne bilim, ama bu işler rayından çıkalı çok oldu zaten.
Ne ucuzlaşması ya? Açık giyince ucuzlaşmış mı oluyorsun
Hiç sorma ben erkek olduğum halde istemiyorum kızların tayt gıymesini
Kim ne yaparsa yapsın bana ne deyip sonra "ucuzlaşıyorsunuz" diye hakaret etmek de iyi kafa ha.
Fikrimizi de mi söylemeyelim?
Yeni yetişen bir nesil var ve örnek oluyorlar
Kimsenin ciplakligini görmek zorunda da değilim emin ol.
Bence de çok haklısın sonra taciz vakaları artınca sebep arıyorlar
Harikasın doğru diyorsun.
aha işte bak zihniyet bu :d
bize hoş geliyor ses çıkarmasana :D
Takdir edilesi yaklaşım
Sen kapali misin cevabi burdan ulastirma
Adrer versene yav
Herkes özgür.
Dediğin gibi, sanane bundan
Fikrimizi de mi söylemeyelim?
Yeni yetişen bir nesil var ve örnek oluyorlar
Kimsenin ciplakligini görmek zorunda da değilim emin ol.
İni gelemz