Bir erkege yapilsa normal gorulecek seyler neden kadina yapilinca berbatmis gibi bir sonuc cikiyor?

-Bir kadin benim kalcama baksa kadindan nefret etmem.

Bir kadinin kalcasina baksam pis sapik olurum.

- Bir kadin bana temas etmeye calissa gizlice sasiririm ancak bisey demem.

Bir kadina yaparsam hapsi boylarim.

- Bir kadin bana benden cok etkilendigini ve seksi oldugumu soylese mutlu olurum.

Ben bir kadina bunu dersem kadin hakaretler sayar ve elalem tarafindan linc edilebilirim veya hapsi boylarim. Yuz kizartici suclardan hayatim mahvolur.

- Bir kadin benden yardim isterse ve destek istedigini soylerse seve seve yaparim.

Ben bir kadina caresiz gozukup yardim dilersem bana pis biri gibi bakip yoluna devam eder.

- Bir kadin gece evimin kapisini calip kendisi icin onemli birsey isterse guleryuzle karsilarim.

Ben bir kadinin kapisini calsam kapiyi dahi acmaz.

Genel olarak kadin milletinin bu denli pis davranisina tanik olmak bir erkek olarak beni yoruyor. İcimdeki yuce kadin sevdasi bitmiyor anca icimde nefrette eden bir adami uyandiriyor. Bu duzenin suclusu kadinlarda degil erkeklerde degil. Genel bir sorun. Ancak kisisel duzeyde bu duzene karsi koyup neden hayati guzellestirmiyoruz. Bir kadin icin daha zor oldugunu dusunmuyorum.

Bir erkege yapilsa normal gorulecek seyler neden kadina yapilinca berbatmis gibi bir sonuc cikiyor?
Cevapla