Sizce neden eski sanal dostluklar kurulamıyor?

Sizce neden eski sanal dostluklar kurulamıyor?

Facebookta çok güzel gruplar o gruplarda post arkadaşlıkları vardı. Herkes belli bir tayfa oluşturup postlar atar, uzun uzun alt atta yorum yapar atışırdı. Ben orada harika zamanlar geçirdim. Çok güzel insanlar tanıdım. Çok keyif aldım.. 3 5 sene önce bu kadar güzel vakit geçirdiğim yer sanki bi an da yok oldu.

Neden artık sanal dostluklar kurulamıyor..

Sizce neden eski sanal dostluklar kurulamıyor?
Cevapla