Selamlarr pasta mumları,
Bugünün önemini söylemeye gerek yok, bir cümlenizi alırım 😅

Arkadaşım bana böyle bir sürpriz yaptı, aşırı mutlu oldum.🤩
Peki ya siz doğum günlerine önem verip, kutlar mısınız?
Selamlarr pasta mumları,
Bugünün önemini söylemeye gerek yok, bir cümlenizi alırım 😅

Arkadaşım bana böyle bir sürpriz yaptı, aşırı mutlu oldum.🤩
Peki ya siz doğum günlerine önem verip, kutlar mısınız?
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu sağlıklı yıllara. umarım hayatında sevdiklerin ile birlikte hep güzel anıları biriktirirsin. ve başarı dolu bir yıl geçirirsin iyi ki doğdun 🌸🙏💐
Yaa Barış çok teşekkür ederim 🫠
Rica ederimm. 🫠
Doğum günleri tek önem verdiğim özel gün diyebilirim.
O gün dünyaya gelmişsin sonuçta ve sevdiklerin tarafından bunun hatırlanması epey mutluluk verici.
İyiki doğmuşsun, yeni yaşında her şey gönlünce olsun ve dolu dolu geçirdiğin, mutlu olduğun bir ton güzel anlar biriktirmen dileğiyle.🎂🎁🎈
Kesinlikle, çok teşekkür ederim 😍🫠
Bizde çok önemlidir , doğum günü olan kişi, hafta boyunca çok özel hissettirilir. Onun sevdiği yemekler yapılır, onun sevdiği yerlere gezilir. Sizin için de doğum günü dileğim, "HAYALLERİNİZ KADERİNİZ OLSUN"🧿🎂
Ayy teşekkür ederim 😇
Rica ederim. Mutlu yaşlar 🧿
Batı kültürünü reddediyorum. Doğum günlerini reddediyorum. Böyle pasta mum görünce söylemek istemeyeceğim hisler içimde uyanıyor. Yapan yapabilir. Bana göre değil. Asla.
Cevap
57Cevap
Görmüyorum ama bir tahmin olsun
ömrünüz saçlarınız kadar uzun, sağlık, mutluluk, huzur, bol para, saadet metro istasyonları kadar (metro yoksa
belediye otobüs durakları) yakın olsun, yeni yaşınızı kutlarım
Çok teşekkür ederim 🤩
Rica ederim
İyi ki doğdun kızz💋💗🧚🏻♀️
Ailem dahil herkes unuttuğu için en güzel doğum günlerim anaokuluna kadardı sonra aa bugün senin doğum günün müydü tatavası çekiyorlar. Arkadaşım zaten yok hü falan nsjdbd.
Ahahha teşekkür ederim 🥰
Doğum günün kutlu olsun o halde 🥳
Kutlarım evet cevremdekilerin
Benimde bugün kimliğe göre öyleydi 😂 annemin dediğine göre babam yanlış yazdırmış
Ahahah olsun senin de doğum günün kutlu olsun, teşekkür ederim 🥰
Merci
rica ederim 💜
ne oluyoruz biz şimdi doğumdaş mı jjsshj
Sanırım 😄
Al bakalıımm Müslüm Gürses çok nadide bir sanatçıdır bak😁😉
Hahaha teşekkür ederim
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere sevdiklerinle beraber uzun ömürler nasip etsin. Yeni yaşın sana uğur getirsin
Yaa çok teşekkür ederim 💗
Aleyküm selam. Dgko. Denk gelirsem kutlarım
Teşekkür ederim
Geçmiş doğum günün kutlu olsun kardeşim.
Nice senelere..
Teşekkür ederim ✨️
Rica ederim. İnsallah güzel bir doğum günü geçirmişssindir. Allaha emanet :)
Evet çok güzeldi, yıllardır hayal ettiğim şekilde 🤲🤩
Özel günlere önem veren biriyimdir, doğum günün kutlu olsun 🎊 bice sağlıklı yaşların olsun✌🏻
Teşekkür ederim 🐥
🙂 bir şey değil
Doğum gününü kutlarımm💕
Üç yıldır kutlamadım kendiminkini
Neden? Teşekkür ederim 💫💕
Eskisi gibi değil bişiler o yüzden.
Rica ederimm💖
Doğumgünün kutlu olsun canımmm 🎈🥳 nice güzel yaşların olsun.
Teşekkür ederim bebek💕
Rica ederim güzelim, güzel geçmiştir umarım doğumgünün 🥳
Çok güzel geçti balım sağ ol💕
💚
Doğum günün kutlu olsun kalbinde mutlu olsun ❤️🧿🍀✨
Teşekkür ederim 💕
Doğum günün kutlu olsun 💜 Bu yıl dışında hep kutlamıştım
Teşekkür ederim 💕
Sağlıklı Huzurlu yıllar gecirmen dileğiyle. İyiki doğdun polyanna 🤭
Teşekkür ederim 🤩

Doğum günün kutlu olsun.
Teşekkür ederim 😍
Mutlu yılların olsun 🥳🥳 arkadaşlarla kutlarız ailece evde kutlamıyoruz.
Teşekkür ederim 🥰
Doğum günü bana göre önemsiz bişi ama gönlün olsun, doğum günün kutlu olsun
Ahha teşekkür ederim 😇
Aile arasında kutlarım çok fazla abartmadan. Doğum günün kutlu olsun
Teşekkür ederim 🫠
Tanımıyorum ama iyi ki doğdun 🎂💙 doğum günün kutlu olsun 🎂
Çok teşekkür ederim 😇
Doğum günün kutlu olsun pastanın yanındaki nedir çok iyi duruyor çilekli falan😂
Ahaha arkadaşım almış, tadı da çok güzel.
Teşekkür ederim 😇
Yeni yaşını kutlarım. Umarım sevdiklerinle geçireceğin güzel yaşların olur.
Teşekkürler 🫠
Mutlu yıllar!! 🥳🥳🎉
Ergenlikten beri pek kutlamayı sevmem. :D
Ayy ay adminim mutlu ettiniz beni, teşekkür ediyorum. 😄🤩
Nice mutlu, sağlıklı ve huzurlu yıllar dilerim sevdiklerinle 🎂🎉🌟
Teşekkür ederim 🫠🤩
Doğum günün kutlu olsun 🎊 o çilekli şeyler aşırı güzel duruyor 😍
Evet çok güzeldi, teşekkür ederim 🥰
Sağlıkla afiyetle sıhhatle daha nice senelere doğum günün kutlu olsun
Teşekkür ederim
Rica ederim
Aşkım benim de doğum yıldönümüm beraber nice mutlu yıllara
Teşekkür ederim, sen de iyi ki doğdun 🫠
Nice mutlu sağlıklı yaşlara 🎉🎁🎂
Kutlarım ama bu yıl depremden dolayı kutlayamadık.
İnşallah bir dahaki seneye, teşekkür ederim 🥰
İnşallah canım rica ederim 🥰💕
Güzel bir ömür gecirmen dileğiyle iyi ki dogdun
Teşekkür ederim 🤩
Doğum günün kutlu olsun senin değerini bilen insanları sakın kaybetme
Teşekkür ederim 🫠🥰
Rica ederim
Teşekkürler 😊
Oradaki her seyden canim cekti yhaaa🥺 mutlu yıllar
Yaa 🥺teşekkür ederim 🥰
Boğa burcu olduğun için doğum gününü kutlayamam mlsf
Sjjsj o niye
Doğum gününü en içten dileklerimle kutlar sevenlerin ve sevdiklerinle dolu bir ömür diliyorum
Teşekkürler 😇
Nice senelere hanfendiii iyi ki doğdun.. Benim doğum günü kutlanmaz hiç 😞
Teşekkür ediyorum 😇
Aa neden
Her sene bir felakete denk geliyo şaka gibi. 3 şubatta doğdum 2020'de o zamanlar korona çıkmıştı araya kaynadı, öbür sene askerdeydim öyle araya kaynadı, bu sene 3 şubatta annemler şehir dışındaydı 6 şubatta kutlayalım dedi 6 şubatta deprem oldu.. Var bende bir şeyler skkxndnx
Kzjsjsn bir boy abdesti tavsiye ederim
Jsjsjs
Doğum günün kutlu olsun :)) 2 gün sonrada benim inşallah :))
Teşekkür ederim burçtaş😄🤩
Senin de şimdiden doğum günün kutlu olsun 🥳
Teşekkür ederim =)
Doğum günün kutlu olsun, nice mutlu senelere ;)
Teşekkür ederim ☺️
Mutlu yaşlar
Rica etsem sizde soruma gelir misiniz önemli bir konu içim hiç rahat değil?
Teşekkürler
Sizde sorumda fikrinizi yazarsanız sevinirim?
Doğum günün kutlu olsun.
Başkalarının doğum gününe önem veririm ama benimkini ailem bile kutlamıyor.
Yaa üzüldüm.
Teşekkür ederim 🥰
Doğum günün kutlu olsun ben hayatımda bir kere bile doğum günümü kutlamadım
Teşekkürler, neden
boyle arkadasin oldugu icin sânslisin nice mutlu yillara
Evet, teşekkür ederim
Her yıl kutlamaya zaten ne gerek var ki🤷♀️ çevremdekiler hatırlarlarsa kutluyorlar ama ben özel olarak bir şey yapmıyorum
Kutlamam bizimkiler mahsus hatırlarında yokmuş gibi davranır ben taa sabahtan söylerim kutlamaymış pastaymış hiç istemiyom sakın yapmayın öylelikle geçer yani
Teşekkür ederim 😊🫠
Çoğu insanın önem vermem. Benim için gerçekten önemli olanz gerçekten iyi ki var dediğim 3-5 kişinin kutlarım.
Doğum dünün kutlu olsun. Kendi doğum günümde pasta kesiyorum okadar ama başkasının doğum günü partisi olursa seve seve katılıp hediye alırım.
Teşekkür ederim 🥳
ben kutlamak istemesem de yıllardır kutlayan insanlar var çevremde doğumgünümü
Kutlamam pek. Sevdiklerim kutlamali, zaten olması gereken bu değil mi
Genel olarak kutlarım. Benim doğum günümünde kutlanmasını isterim.
Doğum günün kutlu olsun❤️❤️ benimkisi 1 ocakta o yüzden yeni yıl sabahı yeni yıldan kalan yemeklerle kutluyorum evet😅
Ahahha yeni yılın avantajı, teşekkür ediyorum. 💜❤️
Gerektikçe kutlarım, doğum günü takıntılısı değilim.
Hz. Muhammed (s. a. v) doğum günlerini kutladı hatta pazartesi perşembe orucu tutatardı burada pazartesi onun hem peygamberlik verildiği hem de doğduğu gün için. Üstüne mum koymayı kâfirlere benzemediğiniz sürece caizdir.
Dogum günün kutlu olsun mutlu ol senelercee sana sarkilar yazdirdim okuyacagim bu gecee :D
Ahahah teşekkür ederim
Ne hayırlı arkadaşlar var benimkiler asla hatırlamaz söylesem de kutlamazlar zaten
Öyledir, iyi ki var 😌
Hatırlanması dahi yetiyor 😊
Bu arada Doğum günün kutlu olsun nice mutlu sağlıklı senelere 🎂🫶
Teşekkür ederim canim 🥰😇
İçimden gelmiyor eskisi gibi
Pastalarında şahaneymiş mutlu yaşlar.
Kesinlikle, teşekkür ederim 🫠
Doğum günün kutlu olsun
Teşekkür ederim 😌
Doğum gününüz kutlu olsun efendim
Teşekkür ederim 💫
Mutlu Yıllar 🎂🎁🎊🎉🎈
Teşekkür ederim 💫
Mesela ben doğumgünlerini çok severim hani böyle hediyeler geliyo ya böyle pastalar geliyo tavsiyem yani tavsiyem jsjsjeje
Happy birthday to youu sun shineeee
Teşekkür ederim
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere ✨
Teşekkürler 💫
Rica ederim 🧚🏻♀️
Dogum günün kutlu olsun
Teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?