Ya bu tiplere saygı duymak istemiyorum duymasam olmuyor mu?

Kur'an da adı geçen kapalı çıplaklara (gerçekten muhafazakar insana lafım sözüm yok) ve Kürtlere hiç saygım yok abi kapalı çıplaklar dindarız namusluyuz der ama her türlü pisliği yapar en başta yollu bunlar Kürtlerin tipi bile itici altın oranla alakaları bile yok en başta biçmiden eserleri yok. Onu da geçtim sürekli bir havalar bir tavırlar laftan sözden anlamıyorlar gittikleri yerde sürekli olay çıkartıyorlar

Yaşadığım yerde bu tipler çok olduğu için evden dışarı çıkmak bile istemiyorum anneme kızardım neden çıkmıyorsun diye şimdi annemi daha iyi anlıyorum. İnsan uyum sağlayamadı yerlerde bırak durmayı yanından geçmek bile istemez

Ya bu tiplere saygı duymak istemiyorum duymasam olmuyor mu?
Cevapla