Evet biliyorum ama siz erkek ve kız arkadaş olamaz falan demişsiniz ki kötü bı yorumda yapmadım teşekkürler fikrinizi paylaştığınız için saygı duyuyorum
Beyefendi niye sanki kendimi parayla satıyomuşum gibi davranıyorsunuz ablam tanıyo o konuşmadaki çocuğu ve kötü bi amacımız olsa izin vermez konuşmamıza ve kendisinin sevgilisi var kafanızdaki o düşünceleri silin istersiniz ve kaç yıldır tanıyoruz birbirimizi kardeş gibiyiz kısaca
Bu konu hakkında travma'nız olsa sizinde bulanır emin olun ve o bunu biliyo yani kısaca ailemden daha yakın bana ve üzülmemi istemiyo ki kendiside hoşlanmıyo bu konulardan bilmem anlatabildim mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Böyle sahiplenen bir kız kankam yok zaten olmasını da istemem varsa zaten benden hoşlanıyor bana aşık diye düşünürüm.
Ya niye herkes öyle anlamış cckdbxs aramızdaki şey öyle bişey değil ztn sevgiliside var
Ben kendim için konuştum sdfsdf
Anladım bu arada teşekkürler bütün sorularımda sizin yanıtlarınız var dkcbskcns
Rica ederim ne demek sdfsdf gerçi kovsan da gelirim sdfsdfsd
Yok yok ne kovması benim işime gelir yorumlarınız baya faydalı
Teşekkür ederim :)
Erkekle kiz kanka olamaz bence Ayrica konusma tarziniz hic hos degil
Peki size bunu düşündüren nedir biz yıllardır birlikteyiz ve konuşma tarzımızda ne var?
Lan falan sanki 2 erkek konusuyormus gibi
Size öyle gelebilir ama samimi olduğumuz için bı sakıncası yok bizim için tanımasak birbirimizi öyle konuşmayız zaten
Bu benim gorusum sende bizim fikrimizi almak icin soruyu paylasmissin zaten :)
Evet biliyorum ama siz erkek ve kız arkadaş olamaz falan demişsiniz ki kötü bı yorumda yapmadım teşekkürler fikrinizi paylaştığınız için saygı duyuyorum
evliyim, böyle bir kız arkadaşım var eşim de tanıyor ama böyle aslanım koçum herşeyim gibi yürek okşayan kelimeler kullanmıyoruz.
Ne güzel fakat dediğiniz gibi evlisiniz öyle kelimeler kullansanız başka türlü anlaşılır
sizin de böyle kalmayabilir o yüzden sağlam temellere oturtun. böyşe hoş sözler bi süre sonra başka şeylere mahal verebilir
Emin olun 8 senedir birlikteyiz ve hiç öyle bişey düşünmedik aramızdaki bağ abi kardeş gibi
güzel, hep iyi kalsın
Bence birbirinizle yatmak istiyorsunuz
Yıllardır birlikteyiz ve bununla alakası yok lütfen saçma sapan yorumlar yapmayın
Bu kadar samimi olmuyorum.
Anladım o aranızdaki bağa bağlı bişey
Aslında çoğu arkadaşımla aramda mesafe var. Çok samimi olmayı sevmiyorum. Zamanında pişman ettiler çünkü. Sizin dostluğunuz daimi olur umarım.
Teşekkürler
Erkek ile kadın dost olmaz.
Yobaz ve cahilsiniz bayım
Bilmediğin kelimeleri kullanma ufaklık.
Emin olun sizden iyi biliyorum ve eski kafalı deilim
Deilim yazarken seni çok ciddiye aldım. Git annene babana anlat buradakini onlar ileri görüşlüdür.
Anne babam var mı veya konuşuyomuyum bunları bilmeden yorum yapmayın derim
yok mu?
Var ama benim için yoklar bayım
Ondan böylesin demek ki, sen yine dediğimi bir yere kaydet. Aklına gelince hatırlarsın.
Beyefendi niye sanki kendimi parayla satıyomuşum gibi davranıyorsunuz ablam tanıyo o konuşmadaki çocuğu ve kötü bi amacımız olsa izin vermez konuşmamıza ve kendisinin sevgilisi var kafanızdaki o düşünceleri silin istersiniz ve kaç yıldır tanıyoruz birbirimizi kardeş gibiyiz kısaca
Neyse ben diyeceğimi dedim.
Konuşmalara bak
Ne varmış acaba?
Neden sevgili degilsiniz ki
bsixjwoxuwb hem sevgilisi var hemde kardeş gibiyiz biz onunla ve bu sevgili olmaktan daha iyi bişey
Cinsellik yok heralde? Ee cinsel seylerinide sorabiliyor mu bari.
Hayır ve bu konulardan hoşlanmadığımıda biliyo
Niye hoslanmiyosun ki? p*rno izlemiyo musun. Seks igrenc ve berbat bisey mi. Kankana ozelini anlatamicaksan bu nasil kankalik
Bayım istemeden dahi olsa midemi bulandırıyor bu konular ve kankamla ne konuşup konuşmamam sizi niye ilgilendiriyor?
İlgilendirmiyor. Cinsellikten midenin bulanmasi cok sacma geldide o yuzden
Bu konu hakkında travma'nız olsa sizinde bulanır emin olun ve o bunu biliyo yani kısaca ailemden daha yakın bana ve üzülmemi istemiyo ki kendiside hoşlanmıyo bu konulardan bilmem anlatabildim mi?
Peki
Okumadım ama yok