Babama ne biçim askersin sen dedim Ablam da onayladı birlikte dedik yani ayıp mı ettik haksız mıyız?

Babam albay birkaç yıl sonra emekli olacak geçen gün ablamla süper bir kavga ettik birbirimizin saçına yapıştık O benim saçımı çekti Ben onu duvara yapıştırdım hararetli bir kavgaydı yani evde Bir tek babam vardı üçümüzdük başladık titremeye kendini koltuğa attı zangır zangır titriyor sonra ben de kızdım Sen ne biçim askersin ya düşmanları görünce de böyle titriyormuşsun dedim O da bize kızdı ne biçim çocuklarsınız dedi koskoca adam kendini odaya kapattı çocuk gibi küstü yakışıyor mu bu asker adama hareketler ayıp değil mi

Güncellemeler
+1 yıl
Dandik bir kavgadan bile böyle oluyorsa yani açıkçası bu hareketi babama hiç yakıştıramadım
Babama ne biçim askersin sen dedim Ablam da onayladı birlikte dedik yani ayıp mı ettik haksız mıyız?
Cevapla