
Evet gençler, oynar mısınız izler misiniz? Ben oynamayı tercih ediyorum ama keşke güzel oynayabilsem veya oyun yelpazemi genişletebilsem..

Evet gençler, oynar mısınız izler misiniz? Ben oynamayı tercih ediyorum ama keşke güzel oynayabilsem veya oyun yelpazemi genişletebilsem..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
oynarız beaa :) karadeniz Ankara havalaarı :)
sen?
oynamayı severim, ama iyi oynayamadığım için çok fazla cesaret edemem. Arada bir oynarım
olsun bee eglencedir bu oyna ne olacak :)
Otururum hep ama kardeşimin kinasinda yerime oturmuycam
Oynamayı pek sevmem. Çok yakın kalabalık olmayan bir ortamda oynarım ancak
Ayda yılda bir giderim onda da horon varsa tutmayın beni
yok oynamam ben deyip en son halaybaşı falan olurum : )
Pistin tozunu attıranıyım ben. Çok seviyorum bu ortamları 😌
Düğünleri kınaları hiç sevmiyorum 🙃
İzlemek bile istemem 😅
Düğünden kaçanlardanım
Orada bulunmam sevmiyorum
Oynarım ben. Ama canım istemezse asla kalkmam.
Bazen kurtlar dökülmeli 😄
oturup izleyenlerden
Katılım sağlamayanlardanım hiç gitmem
Kesinlikle oturan
Düğünlere gitmiyorum. Çağırsalar bile
Ben hiç düğünlere gitmiyorum
Oturup izlerim
Gitmeyenlerdeniz 🤟
Gitmeyenim
Oturup izlerim
Cok fazla tanımadık varsa oynamam
Oynayanlardan
Hicbiri gitmemki
Oturup izleyen
Oymamam sevmem
Oynayan