Aile & Toplum 28 yaşındayım, Z kuşağı sayılır mıyım? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Bu z kuşağı denilen kişler 15 23 yaş arasımı ya ben 28 yaşındayım z kuşağını kaçırdım mı yani Güncellemeler+1 yıl 26 yaş Z kuşağı sayılır mi sizce 28 yaşındayım, Z kuşağı sayılır mıyım? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
onlyteenage Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 525 cevap paylaştı. 2000 ve üzeri doğumlular 'Z kuşağı' olarak tabir ediliyor. Yani 23 yaş ve altı olanları kapsıyor.😊 1 0 Yorumla
YalvarBarışalımk Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl 26’da Z sayılmıyor yavrum korkma büyük bişii kaçırmadın 0 0 Yorumla
Akbildengesiyok Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 95% +1 yıl Ne fark eder z m kuşak kavramı komple saçma 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl 2000-2012 yılları ve ara yıllar Z kuşağı olur 2013 yılı ve sonrası yıllar Alfa kuşağı olur siz 1995 doğumlusunuz desek Y kuşağı olursunuz 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl Neredeyse x kuşağısın abla sen naptin. Kücül de cebime gir.. ipimle kuşağim... diye bagirarak gezecek yasa gelmissin hala z miyim diye soruyorsun. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Evlilikten baska anne olmak baska. Evlendim diye hemen anne baba olma istegi gelmez bence insana. 0 1 Yorumla DnydnUzk +1 yıl :) yanlis dizidesin sankim :)))) Yorumla
DnydnUzk Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl :)))))))) koptum yaaa ne z si ablacim sen kusagi geceli yillar olmus sen kara kusakli olmussun 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Z kuşağı değilsin ama beynin Z kuşağı bu soru sordunya helal olsun bu yaşta 0 0 Yorumla
Dazzle_ Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 96% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 420 cevap paylaştı. 2000 üzerine diyorlar Z kuşağı. 0 1 Yorumla Ruakh +1 yıl 96 sonrasina Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
2000 ve üzeri doğumlular 'Z kuşağı' olarak tabir ediliyor. Yani 23 yaş ve altı olanları kapsıyor.😊
26’da Z sayılmıyor yavrum korkma büyük bişii kaçırmadın
Ne fark eder z m kuşak kavramı komple saçma
2000-2012 yılları ve ara yıllar Z kuşağı olur 2013 yılı ve sonrası yıllar Alfa kuşağı olur siz 1995 doğumlusunuz desek Y kuşağı olursunuz
Neredeyse x kuşağısın abla sen naptin. Kücül de cebime gir.. ipimle kuşağim... diye bagirarak gezecek yasa gelmissin hala z miyim diye soruyorsun.
Evlilikten baska anne olmak baska. Evlendim diye hemen anne baba olma istegi gelmez bence insana.
:) yanlis dizidesin sankim :))))
:)))))))) koptum yaaa ne z si ablacim sen kusagi geceli yillar olmus sen kara kusakli olmussun
Z kuşağı değilsin ama beynin Z kuşağı bu soru sordunya helal olsun bu yaşta
2000 üzerine diyorlar Z kuşağı.
96 sonrasina
2000 sonrası z kuşağı
Aklıma bir video geldi djdjdhdbfb 😄
Ne Z si bir ayağın toprağa bakıyor.
3 puanla kaçırdın panpa xd
Biz y kuşagıyız
2000 sonrasi z kusagi diye geciyor
Sen x olmuşsun artık canım. 😂😂
Hayır Ysin
Sayılmazsın
99 luyum Z kuşağıyım
Sen W kuşağısın.
z kuşağı değiliz 2000 üstü oluyor onlar
Y kuşağiyiz
Sen Y kuşağısın