İntihar etmek mi yoksa yaşamak mı cesaret ister?
İntihar Etmek
Yaşamak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendini öldüren cennete gidemez
: Ey îmân edenler (âmenû olanlar)! Birbirinizin mallarını batılla (haksızlıkla) yemeyin, ancak sizin rızanızla yaptığınız ticaret hariç. Ve kendinizi (ve birbirinizi) öldürmeyin (intihar etmeyin). Muhakkak ki Allah, size karşı Rahîm'dir.
Nisa 29:(Kuranı-Kerim:)
Tabi ki intihar cesaret ister siz hiç o ipi boynunuza geçirip saatlerce yere bakıp en sonunda buna cesaret edemeyip intihardan vaz gectinizmi yapmadiysaniz bilemezsiniz evet ben korkagim korkak olduğum için yaşıyorum keşke intihar edebilicek kadar cesaretim olsaydi
Tabiki yaşamak intihar bir kacistir zorluklardan hayatdan mücadele etmekten bir kacistir
Cok güzel bir cevap.
yaşamaya cesaret edemeyenlerin tercihidir intihar...
Cevap
6Cevap
Yaşamak cesaret ister intihar korkakların kaçış yoludur bana göre zaten elbet bir gün öleceksin yaşa zorluklarla savaş ki yaşamanın hakkını ver kaçma
Sabretmektir herşey. Sabır yaranın içinde yaradan'ı görmektir.
intihar sadece bir kacıs yoludur zor olan yasamak.
onurlu bir yaşam en büyük cesaret işi ve onurluca ölüm.. ama ne yaşam onurlu şu an ne de intihar
zaten ölecez ya ne acelemiz var
İntihar tadında yaşamak.
İntihar Etmek aptalliktir
İntihar etmek, Allah istemezse ters gidebilir.
Yaşamak cesaret işidir, ölmekse basitlerin...
Intihar kolay yol...
Tabiki yaşamak.
İntihar Etmek
Yaşamak.
A bn ce
İkisi de
İntihar Etmek
Yaşamak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar