Elinizde olsa hangi ülkede doğmak isterdiniz?

Ben Dubai ya da Katar’da doğmak isterdim kesinlikle. Dubai devleti kendi vatandaşlarına her ay hiç çalışmasalar da 5 bin dolar 💵 maaş veriyor. Katar hükümeti de aynı şekilde her ay 30 bin dolar (yuh) 💵 maaş veriyor 🤑 fakir olmana imkan yok adeta. Dünyada bunu yapan tek ülkeler 🇦🇪🇶🇦 hemde Müslümanlar. Bu dünyada da rahatsın ahirette de 😎 aklıma Dubaili zengin bir adamın sözü geldi; “bulunduğum yer için minnettarım, (ölünce) gideceğim yer için heyecanlıyım”. Gerçekten benim gözümde körfez ülkelerinde doğanlar çok şanslı. Hem maddi hem manevi anlamda.

🇦🇪
🇦🇪
🇶🇦
🇶🇦
Elinizde olsa hangi ülkede doğmak isterdiniz?
Cevapla