Kadınların gece yarısı dışarda gezmeleri doğru mu?

Markete çıktım, bir sürü kadın geziyor gece kulübünden çıkan vesaire açık saçık saat 02.30 hani ne arıyorsunuz o saatlerde amaç eğlence filan değil bence başka bir şey.

Bir kereye mahsus değil sürekli böyle üstelik sabahlara kadar dışarda dolanıyor çoğu kadın.

Bulundukları ortamlar da erkek kaynıyor maksat belli hani o saatlerde bir kadın ne diye dışarda dolanır anlamıyorum arayış mı? 😉

Kadınların gece yarısı dışarda gezmeleri doğru mu?
Cevapla