Çok çaresizim. Ben bu dertten nasıl kurtulabilirim?

Merhabalar.. 14 senelik evli 4 çocuk annesi 33 yaşında bir bayanım. Bundan 3 sene öncesine kadar mükemmel bi hayatım vardı. Eşimle sanki liseli aşıklar gibiydik. Ama bu 3 senedir metamfetamin diye bir madde kullanıyor. Ve günden güne bana o kadar değişti ki. Aldatmalar, hakaret, şiddet, olmadık şeyleri kafasında kurup sanki ben yapıyormuşum gibi davranmalar daha neler neler... Bunların acısını çok çektim. Çünkü ben eşimi çok seviyordum.. Şimdi de yaklaşık 15 20 gündür evde hiç durmuyor. Gündüz yarım saat bi saat uğrayıp üstünü değişip gidiyor. Çocuklarla hiç alakası yok zaten. Ve bu durum benim çok zoruma gidiyor. Bazen acıdan ölecekmiş gibi oluyorum. O dışardayken eve gel diye arıyorum ki başka bi kadın olsa yüzüne bakmaz. Zaten telefonuda ya çok geç açar ya da hiç açmaz bazen engeller. Evden gidemiyorum çünkü ev kendi evim ve 4 çocukla hiç bi yerde yapamam. Benim sizlerden isteğim ben nasıl umursamaz olabilirim? Yani eve gelmiş mi gelmemiş mi kimle nerde napıyor demekten yoruldum. Bundan nasıl kurtulabilirim. Mesela eve gelmemiş ya amaann çokta umrumda ne hali varsa görsün demek istiyorum. Bu evreye nasıl gelebilirim?

Çok çaresizim. Ben bu dertten nasıl kurtulabilirim?
Cevapla