Hangi yıllarda yaşayıp aile kurmak isterdiniz?

Ben kesinlikle 80-90lar. O zamanlarda her şey güzelmiş tamam yine tesettüre girme ama hanımlar şık ve avret yerlerini göstermeyecek şekilde giyinir erkekler eşlerinden başkasına bakmazmış ilişkilerde hep saygı sevgi güven varmış şimdi kim kiminle belli değil edebin arın olduğu zamanlara geri dönsek keşke

Hangi yıllarda yaşayıp aile kurmak isterdiniz?
Cevapla