Sizin de karşınıza kaba insanlar çıkıyor mu?

Özellikle hastanelerde EKG çeken kadın personel mesela çok kaba davrandı. Tam kalkacakken "dur!" diye ses tonu da gerçekten kızgın bir ifadeyle. Ya da doktorların ağzından cımbızla laf alıyorum hemen susmamızı istiyorlar dinlemiyorlar. Ben mi böyle insanları çekiyorum yoksa normal mi sizin de başınıza geliyor mu? Mesela geçen hafta markette denk geldim alışverişim tahminimden fazla tutunca 15 TL fazla bana "neden başta söylemiyorsunuz?" gibi şuursuzca bir ifade kullandı. Kelli felli olunca mı saygı göreceğiz anlamadım ki? Yoksa basit bir magandalık mağduriyeti mi yaşadıklarım?

Sizin de karşınıza kaba insanlar çıkıyor mu?
Cevapla