Evlenipde imtihan esiniz kaynaniz olurda psikiyatri giden var mi?

1 yıl oldu evleneli kocamdan kayananmda çok çekiyorum psikiyatri gidicem tedavi gorucem sikintida da kendime zarar veriyorum böyle olanlar var mi çocuk da yok

Evlenipde imtihan esiniz kaynaniz olurda psikiyatri giden var mi?
Cevapla