Senenin neredeyse yarısına geliyoruz. Hala umudunuz var mı? 


Umutlu bir şekilde girmemiştim aynen öyle de çıktım boş 2022’nin devamı 2024’te böyle olur 2030 bile aynı olur çok farklı değil
2023e hiç umut dolu girmedim ama şu an umudum var
Denkyu
Yuğuur velkam
Cevap
17Cevap
Hayır umut bu topraklardan gideli çok oldu maalesef. ayrıca isterse 2500 gelsin yine de umut olmaz
Elbette umudum var gadası
İnsan var oldukça umut insanın içinde hiç büyümeyen bir çocuk Bugüne şükür daha kötüsü olmasın kafii.
Benim her zaman umudum var. Sabahattin Ali der ki: "Dünyanın en kötü şey umudunu kaybetmektir."
Yok umutlu değilim aksine korkuyorum daha ne yaşayacağız diye.
Bu hükümet gitmediği sürece hiç bir şeye umudum yok benim
Ne ara geçti harbi 4 ay şaka mıdır 🙀 yeni başlamıştık yıla
Ne 2023 yılından ne de bu ülkeden hiç ama hiç umudum yok.
evet yine de umutluyum, 2023 e sukur ettirecek seneler var daha
Neden umutsuz olayımki her şey yolunda gidiyor
Maçın bile ikinci yarısı diye bi şey var.
25-0 öne geçmiş ikinci yarısı olsa ne olur.
Yeise bulaşmak isteyenleri tutmuyoruz.
Tüm ümitlerimi bu yıla saklamıştım geçen aylar hep zor ümitsiz ve çaresiz geçti kendi adıma. Ülkenin geçirdiği sıkıntılar da zaten belli. Tek Temennim böyle devam etmemesi.
Hayır deprem ile bailadı onun gibi birşeyle bitecek bence
ben ağlayarak girdim ne umudu
Tüm umutsuzluğa rağmen yinede umutluyum
Pek bir Umudumuz olmasa da evet küçük de olsa var
Hayır umutlu değilim.
Umudunu kaybetmemesi gerekir insanın...
Umut dolu girmedim
Umutlu da değilim
Kesinlikle umutluyum ☘️
Evet benim var. Hemde her konuda var.
umutlar asla bitmemeli !!!
Umutluyum.
Bakçaz
Umudum yok değilim
Umutluyum
Ölmek şiistoru
Eevet
Evet umutluyum
Umutlu olmasaydım elimde ne kalırdı ki
Ne umutu be
Umut hep vardır.
Hayır değilim çok köti geçiyor
Kesinlikleeee
Evvettt
Son bir umudum kaldı
Değilim
Hala umut var
Umut yok.
Pek umudum kalmadi
Evet var.
Degilim
Hayır değilim
tek umudum seçim
umudum çok
Hayır nett
Hep mutluyum sukur
Değiliz 😬
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?