Cevap verin a dostlar 😄
Çok pahalı olmuş yaaa bir zengin zevkimiz bile olmayacak, illa şirket sahibi mi olalım öfff. Fmfmg
Cevap verin a dostlar 😄
Çok pahalı olmuş yaaa bir zengin zevkimiz bile olmayacak, illa şirket sahibi mi olalım öfff. Fmfmg
Biraz daha ileri gideceğim:
Alaman ve Alamancı, soldaki paradan 5 tane cebine koydumu, uçak bileti, otel, yeme içme dahil 2 kişi 1 hafta Türkiye de tatil yapıyor. O soldaki cebine koyduğu 5 tanesi, tatile gelen 2 kişinin 5 günlük kazancı...
Türk'ün tatil hakkı yok mu?
Türk aynı tatil için, sağdakinden 110 adet cebine koyması gerekiyor. 110 adet sağdaki, tatilci 2 Türk'ün 45 günlük kazancı.
Aradaki 40 günü çalanlara oy verirken bir daha düşünün!!!
Alamancı'nın senin kaderini belirlemesine izin vermeyin!!!
Yanlış soru doğru cevap
Aslında bu 200 euro-200 tl karşılaşması idi 😀
Viskiyi gelince cidden,
Teyyo efendi 1 kendine 2 bana gönder cinsinden ekonomi planlıyor 😉
alkol neden alınıyor? cidden kafası için mi? tadı için mi? sert olduğu için mi? geçen meyveli völüm içtim beğendim ama onun yerine farklı şeylerde içilir
Kafası için tüketirim ben, pambık gibi olmayı seviyorum. 😄
flkjsfsfsf erkekle felan içmek mi güzel oluyor seksten önce
Ben içince yanımdakiler kaçıyor ne seksi fkfkg.
Direk uyurum 😄
niye kaçıyorlar fffsjnfs
Kusuyorum sjsjd. Öğğk 😄
içme o zaman kendine yaızk
İçmiyorum zaten tövbeliyim fkfkg.
3 yıl oldu bıraktım. 😐
Cevap
13Cevap
Kazanırsın abla bence sjssj ama sen yine de yapma. ben de viski seviyorum ama çok pahalı olduğu için aylardır içmiyorum artık
Yapma guzummmm 😂😂
Fazlası eksiği çok mühim olmaz bence 😄
Olur mu 😄 1 puanla sınıfta kalanlar var kanks.
Ya 1 point ile nuriler yerine zebanilerin eline düşersem djfkg.
Aşkım zebaniler kesin 😂😂 yakışıklı olsunlar kafi 😂😂
Belki 4X print günah olur. Güzel bir fisjiki
Günaha değer😁😀😆😃
😄😄 Değer değil mi ya
elin değmişken çok değil 4k borcum var onuda kapat be
Cehenneme VİP bileti bile kazanırsın
Viskinin verdiği zevke değer bence :d
Gel verim 😀
Ne münasebet 🤪
Kredi çekerim fjfjg.
400-500 tl koymaz sana ya bunun için kredi çekmeye gerek yok 🫨
😄 Belki ben ekstra ekstra günaha batmak istiyorum 😄
Günaha girmek bedava 😇
Saçmalama günah olan her şey parayla. Fkdkg
Mantıken evet djdjd
Evde kendin yap içkiyi 😁
Gözlerimi seviyorum. 😄
Bir şey olmaz 😃
Sen iç ben ardından gelirim.
Aaa şimdiden mızıkçılık 😃
Tek çekim yaparsan sadece biri yazılır..
millet günah işlemeyi eğlenceli buluyor tuhaf
şu an icat ettim alkol tüketmeyi.
Bankada kazanırsın da 😅
Bana da al Cennete garanti biletin olsun
Alayım bilet garanti olsun
bir sey olmaz yapistir
Daha başka günah yollarını dene olmazsa
Tecrübe ettiklerinden önerebilirsin.
😄 Diğer düştüklerinden bahsedersin kuzum sen de, ne sütten çıkmış ak kaşık ne de taş atacak günahsız kumaşı yok sen de 😉
Olursun
İlaç ilaç o
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?