sen benimsin o kaaa olay bu 😀
hatta çok sevdiğim filozof serdar ortaçın dediği gibi ‘kimse sana canım cicim balım demesin ben gülerim sana hayat gülmesin’ 😀
sen benimsin o kaaa olay bu 😀
hatta çok sevdiğim filozof serdar ortaçın dediği gibi ‘kimse sana canım cicim balım demesin ben gülerim sana hayat gülmesin’ 😀
Yani eğer taktir ediyorlarsa mesela işinde çok başarılı ya da işte zeki biri diye bu beni gururlandırır ama bunların dışında güzelliği fiziği ile beğeniliyorsa da tek tek gidip insanlara beğenme demem ya da sevgilimi kısıtlamam. sevgilim zaten kime nasıl davranacağıın bilir bu yüzden de güvenim tam sevgilime ama dışarı güvenmediğim için de hazır da beklerim sevgilimi her zaman sahiplenirim. ayrıca çoğu kız zaten tv de mesela yakışıklı erkek görünce ağızlarının suyu düşüyor :D
barış gene çok uzun yazmışsın be ablam :/
Evet abla istemiyorsan kısa da yazarım :/
yok yaz yaz da gözümde arpacık gibi bir şey çıktı da okumak zor oluyor şu an 😀
Çok geçmiş olsun abla, umarım iyileşirsin krem varsa sürmeyi dene. :((
okumak zorunda değilsin abla ben bazen uzatıyorum gereksiz farkında olmadan :D
sen yaz kardeşim ben okurum :) kırılma bana
teşekkürler
Rica ederim, yok sana kırılmam hiç abla ☺️
Soruya farklı açıdan yaklaşayım. Bazıları özellikle sevgilisinin eşinin beğenilmesini ister ve bundan mutlu olur. "Herkes beğensin, nasıl güzel / yakışıklı bir sevgilim var görsün ve o bana ait bilsin" gibi hasta düşünceleri olan insan sayısı da az değil.
Yakıştırılmayı isterim, bu hoşuma bile gider fakat tutup da üff ne biçim sevgilin var diyen şahsın gelecekten ümidini tamamen kesmiş olması gerekir 😏
derler ama senin duymadığın zamanlarda da olabilir netice de kadın güzelse her ortamda beğenilir
Bergenin sevgilisinin psikolojisini şimdi daha iyi anlıyorum
saçmalamasanız mı 😂 tövbe tövbe
Ya benimsin ya kara toprağın mı desek 😄
en korkunç erkek tipi
Tabiki o kadar değiliz, kendimi kolumu jiletlerken hayal ettim bir an. Bazı ergenlerin de dibinin düştüğü erkek tipi..
Aman ne hissedeyim, mutlu mu olayım, sevinç çığlıkları mı atayım? Hayır tabii ki kıskanırım, çekemem, hemen onları kötülemeye başlarım! (Şaka şaka, elbette ki mutlu olurum ve gurur duyarım.)
nasıl gurur duyuyorsunuz ya 😀
Kıskançlık krizlerine girmeme sebep olur.. Bunu dile getiren olursa benim olan benimdir diyerek sevdiğim adama daha da sırnaşıp gözlerini benden ayırırsa oyabilirım..
aferin kız sahiplenen kadın iyidir
Kıskanınca ben ben olmuyorum.. 😄
bende 😀
Ne güzel bir benzerlik.. 😄 Burnundan soluyanlardan biriyim ben.. 😅😅
Cevap
22Cevap
Ben çok kıskanç biriym yani pek sağlıklı ilişki yürütemiyorum bu konuda. O yüzden de benim hayatımda ki kadın ne giydiğine, kiminle ne konuştuğuna nasıl davrandığına dikkat edecek. Keza ben de öyle.
koç ya da akrep ya da başak burcu olma ihtimalin yüzde kaç 🙄
3 de sıfır çektin ya harikasın 😂😂
en kıskanç burçlar bunlar 😀 o zaman boğasın 😀
4 -0 oldu 😂
o zaman bu kıskançlık hiç hayra alamet değil 😂 oğlak mısın
5.0 çok iyisin 😂😂
12 burcu saymamı mı istiyorsun ya söyleseneeee 😂
Devam et bakalım kaçıncı da bileceksin 😂
aslan 😂
6.0 oldu 😂
tamam buldum ejderiiha burcu 😂😂
Terazi 😃
terazi kıskanç mı yav 🙄 anam terazi 😂
İlik kuruturum o derece
hmm koç kadar var mısın acaba en ömür törpüsü kıskanç onlar oluyor bir de başaklar bir de oğlaklar ve akrepler
Valla ben Karadeniz erkeğiyim yobaz mobaz diyen olursa da umurumda değil kadının da erkeğin de ağırlığı olmalı. Kafasına göre minili dekolteli şeyler giyinip gezip tozamaz uyarsa kalp onun uymazsa yol 😂
vah nenem yandı seninkisi 😂
sinirim bozulur açıkçası
onu bir tek ben beğenmeliyim benim bebeğim balım olması :)
bir başkası güzel şeyler dememeli
iltifat adı altında bile azıcık sinirim bozulur
güzelse beğenilir ama bunu engelleyemezsin ki
engelleyemem
ama yılışık tavırlar sinirlerimi bozar:)
hepsi bu
buuna izin verirse hani
Eski sevgili gibi şerefsiz değil benim yeni sevgilim yapmaz o
neyi yapmaz anlamadım soru başka
Kimseyi beğenmez diyom
Yeni sevgilim eski sevgili gibi değil diyom
soru o değil sevgiliniz birisini beğenir mi değil senin sevgilin başkaları tarafından beğenilen birisi ise
Kıskanırım yeni sevgilimi
Gurur duyardım öyle bi kadına sahip olduğum için 😀
yok anasını
Hoşuma gitmez, sinirlenirlenirim. Kimse beğenmesin...
beğenilen birisi ise
Sormuşsun beğenilirse diye bende sinirlenirlenirim hoşuma gitmez diye cevap verdim🤔
Beğensin ama ileri giderse o zaman sıkıntıya girerz işte
ne gibi
Beğenilebilir ama kimse dokunamaz kimse sulanamaz
Benim olan benimdir kimse beğenmesin bı zahmet
diyelim çok beğenilen birisi çevresi tarafından
Hosuma gider kiskanmam
gerçekten mi 🙄
Tabi ama benide kiskanmak yok😊👍🏼
Korkarım nazar değer shshdbdb
😀😀
Herkes hayal eder ben yaşarım
vaheyyyy 😀
Ben kıskanırım 🤦
kıskanmayan sevmiyordur zaten
herkes duracağı yeri bilirse sorun yok
O tek beni beğensin de önemli olan bu
hiç hoşuma gitmez bu durum
Bir şey hissettirmez.
Hiç bir şey hissettirmez.
Asiri begenilirse kiskanirim
kim kıskanmaz ki
Benden başkası beğenemez..
güzelse beğenilir ama engelleyemezsin
sinirim bozulur
çok doğru bir tepki
Gurur duyarım
nee 🙄
Ay ben ağlarım
ağlarsın mı 🙄 neden çok güzel diye mi 😀
Ben bu görüşü hangi kafayla yazdım şu an onu düşünüyorum 😂🤦🏻♀️
😂😂
Rahatsız eder
bence de
O yüzden güzel olmasın djjd
çirkin mi olsun 😀
Yok normal olsun 😄bende güzel değilim oda güzel olmasın kodlanırım
Kıskanırım
Kötü hissettirir
Zor durum ama başa çıkılmalı
beğenmesin kimse
Rahatsız olurum..
ama güzelse beğenilmesin mi
Beğenilse de belli edilmesin..
belli ederler ama maalesef 😀
Ağzına tükürürüm ben de.. Belli ederim bunu..
kimin 😂😂😂 umarım karşı tarafın
E tabii ki beğenip belli edenin..
Sevgilim güzel diye kezzap mı dökeyim yüzüne.. 😄
bergen filmi geldi aklıma tövbe tövbe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?