Arkadaşlarımla okuldaki ağacın üstüne resim çizmeyi düşünüyorum. Sizce başıma dert açar mıyım?

Okuldaki bir ağacın üstüne ressam arkadaşlar ile anime karakteri çizeceğiz 150 boyunda. Akrilik ile yapacağız. Sizce müdür içimizden geçer mi?

Arkadaşlarımla okuldaki ağacın üstüne resim çizmeyi düşünüyorum. Sizce başıma dert açar mıyım?
Cevapla