9 ay karninda tasiyacak dogumunu yapacak bakimini ustlenecek anne mi
5 dk emegiyle baba mi...
9 ay karninda tasiyacak dogumunu yapacak bakimini ustlenecek anne mi
5 dk emegiyle baba mi...
Tek başına alınacak karar değil 5 dk dan sonra tüm sorumluluğu kadın alacaksa kadının olsun. Olmasın gereken ortak karardır iki insanın da hayatı değişiyor
Iste en mantikli objektif yorum... kimisi 5dk takilmis tamam 10 dk olsun hayret bir sey kadinin tum hayati degisiyor hem dogumdan once hem sonra tabiki erkeginde ama bebek anne bakimina muhtac onca sorumlulugu kadin alicak
Anne olmadigim icin bilemem ama bana da garip geliyor... kadin olmak zaten mantikli bir sey degil valla bak kim evlenip hayatini zincir vurup bir de ustune bebek dogurup dogum sancisini cekmek ister ki... iste
Ya bu dediginde ciddiysen bravo... umarim o kadini bulursun
Ya ben ona karsi degilim... taraflar hayatini boyle gorevlendirirse iki tarafta tamam derse ne yani... ama biri hem calisacaksin hem aksam gelince bana bakacaksin derse sıkıntı ya da hem calismayip hem evde oturup ev islerini cocuklarina bakmazsa gezip tozarsa sorun...
Bence buna eşler kendileri karar vermelidir ortak yani. kimse kimseyi çocuk için zorlamamalı ve bunu da evlenmeden önce konuşmalılar anlaşmazlık yaşamamak için.
Cevap
10Cevap
Ciftlerin karari ciftleri alakadar eder,5 dakika diye erkeklere laf sokma caban cok hadsizce.
5dk cok oldugunu dusunen insanlar da var...
Tamam hepsine hadsiz diyorum, ayip gercekten.
Ben veriyorum. Ben izin vermeden olmuyor. Emrimi bekleyin 😂😂
Kendileri ama once anne cunku anne kendi karninda 9 ay tasiyor
Detaydaki mantık inanılmaz. Tohumsuz toprağı 1 yıl boyunca belle mahsul verirse gel sonrada beni belle.
Ya birak ya tohummus... iki tarafta olmayinca cpcuk olmuyor da sence kadinin fedakarliyla erkekginki ayni mi...
Arkadasim bu fiziki olarak mecburen yasanilan bir durum. Sen fedakarlik mi zannediyorsun bunu? Bu bilincli yapildiktan sonra artık görev olur. Erkek ne yapsin istiyorsun 9 ay boyunca mesela? Elinden geldigi ama yapmadigi ne var? Elimizden geleni yapiyoruz eşlerimiz hamile iken. Bak senin mantiginla gidiyorum. Bu ulke icin kanini verip sehit olmus erkek sayisi ile kadin sayisina bak. Erkeklerin kanlarını dokerek sehit oldugu bu topraklarda kadınlar yasamasin o zaman. Benim yazdigim mantiginda sacma oldugunun farkindayim. Amacim detayinın anlamsizligini anlatmaya calismak.
Neden erkeklerin onemli ustun olduğunu anlatmaya calisiyorsun ne alaka... her kadin ve sorunlari konusuldugunda senin gibiler neden konuyu erkeklerin yaptiklarina getirir...
Kadinin tum yaptiklari hayatlarindaki fedakarliklar gorev... erkeklerinki degil... erkeklerin sunnet disinda ne fedakarligi var ki oda tek musluman ve yahudilerde var dunyanin yarisi onu da yapmiyor... eee bizim gorevlerimiz bu kadar cokken hayatimizi degistircek kararlar alirken hic mi soz hakkimiz olmucak...9 ay cocuk tasi gorev desinler adamlar 15 gun bedelli askerlik yapip kendine erkek desinler gururlansinlar...
Sen kadınların doğası geregi yaptiklarini fedakarlik olarak anattigin icin olabilir mi? Cocuk konusunda anne baba eşit haklara sahiptir. Sen bu esitligi kabullenemiyorsun. Erkek olmaz ise kadın hamile kalmaz, kadın olmaz ise çocuk dogmaz. Ayrica ne demek her kadın ve sorunları? Hamile kalmayi sorun olarak goren birinin annelik ile ilgili yorum yapmamasi gerekir!
Birisi 5dk calisiyor 10 000 tl aliyor
digeri 9 ay calisiyor yetmiyor mesai yapiyor yetmiyor hastalaniyor ama ise geliyor yine ayni maasi aliyor
Sen kadinlarin sorunlarini onemsemiyorsun isine gelince esitiz isine gelmeyince ama o kadin yapamaz yapmamali fitratina ters diyorsun... kadinin cocuk dogurmasi icin yaptigi fedakarliklar acilar bile skinde degil ama sizin p. piniz 1cm kesilince barim barim bagiriyorsunuz
Sen iyi misin?
iki tarafın ortak kararına bakar da kadın 9 ay taşırken erkek çayda çıra mı oynuyor :d
Yani gunluk hayatina devam ediyor
Sen çocuk olayında babanın görevini karısını yapmaktan ibaret sanıyorsun galiba
Evet
Büyüyünce anlarsın
Bir insanin baba olmasi icin asgari sart 5dk (kimilerine gore daha da az) ama kadinin anne olmasinin asgari sarti 9 ay 10 gun +emzirme donemi...
Ok
%80 Kadın - %20 Erkek
5 dakikaya da gerek yok postayla yollasın.
Sen böyle düşünürsen en iyisi yapmayın boş ver 😂
Ortak karar olmalı bence
Senin ki 5 dk ise baya üzücü 🤣
Ben evli degilim de o 5dk erkek camiasinda cok bile oldugunu soyleyen milyonlarca turk kadini var... o 5dk takilman cok manidar oldu
Takildigi yerden hala devam ediyor... sen niye takildin ki o 5dk sanki 12 saatti de ben 5 dk diyip kucumsedim
5dk yazdim diye erkekler trip atiyor ya 😂hassas konulair oldugunu unutmusumm
Baban sorunlu biri mi
Baba sevgisi almayan kız oz çocuklarında böyle duygu durum bozuklukları olabileceğini okumuştum
Baba elbette
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?