Bugün tek başıma yemek yedim, kahve içtim ve şimdi de sinemaya gireceğim. Tek başıma yaptığım için utanmalı mıyım? Tek sinemaya girmek utanç verici bir şey mi?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kim uyduruyor bunları? hangi beyni yanık tipler öğretiyor sizlere?
İsteyen tek gider isteyen arkadaşlarıyla gider isteyen sevgilisiyle gider isteyen ailesiyle gider.. film izlemenin utanması ezikliği mi olur ! ne utancı? ayrıca tek gittiysen belkid eorada biriyle tanışırsın.. (insan gibi iletişim kurmayı sohbet etmeyi "İNSAN" olmayı bilenler için heryer sosyal bir ortamdır ama bu zamanda etraf yabani domuzlarla dolu , konuşmaz tanışmaz soğuk kadınlar yüzünden erkeklerde artık yalnız takılıyorlar, kims ekismeyle gelip zorla tanışmaz, düzgün erkekler kendisiyl eilgilenmeyen bakmayan bir kadınla zorla gelip tanışmazlar vs vs.. çoğu gerrizekalı iliiki uzmanı soytarı bunun tersini söyler ve kadınlara duymak istedikleri yalanları söyleyip onları kandırırlar.. Düzgün erkekler köpek değildirler, tanışmaya çaban yoksa senle sadece ve sadece her kadını zorla üzerine saldıran sapııklar tanışırlar. O gelsin beni bulsun ben yan gelip yatarım mal gibi beklerim natığınd aolan kadınların ortak sorunu sürekli yanlış erkekleri bulmaları ve aldatılmaalrıdır. Bunu sebebi kendileri hiçbir çaba göstermeden beklemeleri erkekleri ucuz ve köpek olarak görüp ayaklarına durup dururken gelenler tanışmalarıdır... neyse bu uzun bir konu ve sinemadan insan ilişkilerine doğru derin bir konuyu açar.. özetle utanılacak bir şey DEĞİL , ama dert ettin buysa , ozaman biriyle tanışmaya çaban olsun, adım at ve atmaktan yorulma.. burası Türkiye , 10 kere çabalarsın 1kere istediğin olur vs vs.. bazende ilk çabanda istediğin olabilir ama sonra 9 kere olmaz..00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılBiz utanılacak bir şey desek ne olacak ki? o zaman gitmekten vaz mı geçeceksin, önemli olan senin sevdiğin şeyi yapman kimsenin düşüncesine bakma.. bu arada da Hayır, kesinlikle utanılacak bir şey değil. Tek başına sinemaya gitmek oldukça yaygın bir uygulamadır ve herhangi bir utanılacak bir tarafı yoktur. Yalnız gitmek, istediğin filmi izleme özgürlüğüne sahip olmanı sağlar ve rahatça kendine zaman ayırmanı sağlayabilir. Kendi kendine gitmek, yalnızca kendinle kalma fırsatı sağlayarak, kişisel gelişimini desteklemeye de yardımcı olabilir. Bu nedenle, tek başına sinemaya gitmek tamamen normal ve kabul edilebilir bir davranıştır. Sinemada film izlemek ve zamanınızı keyifli bir şekilde geçirmek için tek başınıza gitmek gayet normaldir. İster arkadaşlarınızla, ister ailenizle veya yalnız başınıza olsun, sinema deneyimi size ait ve sizin tercihlerinizle ilgilidir. Kendi zevklerinize odaklanarak, filmi izlemek ve keyfini çıkarmak için gittiğiniz sinemada gönül rahatlığıyla vakit geçirebilirsiniz.
40 Yorumla
+1 yılAhhh derdinizi seveyim
Tek başına yemek yiyen kahve içen gezen vs
İnsan kendisiyle barişiktir
Ve iyidir bunu yapmak isteyip yapamayan çok insan var kendinle gururr duymalısın bende
Bezen yalnız başıma saat aksam saatlerinde 8 de cıkıp bara gidiyorum 5-6 bira içiyorum arkdaş bulursam barda sohbet ediyorum tanışıyorum 22 yaşındayım 18 yaşındaki ilede arkadaş oldum 50 yaşındaki abimlede bazende yalnız oturuyorum içiyorum yiyorum geziyorum keyfim yerinde miss gibi mesala yalnız oturuyordum 25 yaşında biriyile tanıştım orada yalnızdı sonra biri daha geldi 35 yaşlarında oda bize katıldı sohbet muhabbet 3 kişilik grup olduk ve sadece ama sadece o barda görüşürsek görüşüyoruz onun dişinda yok mesala onlarla 4-5 defa sacece barda görüştük anlaşip buluştuk sonra ben yurt dişina cıktım zaaten bunun. bir çok öğrenği var Türkçe yazım için özür diliyorum hizli yazdım00 Yorumla
+1 yılBu soruya bile insanların yapmış olduğu davranışlar ile yaklaşılmış. Sinemaya yalnız gidebilirsin, yalnız yemek yiyebilirsin, yalnız cafede oturup kahve içebilirsin. Bunun utanç bir durum ile alakası yok. Bunun dünyada değer verilecek insan kalmadı bu yüzden yalnızlığı seçiyorum ile de alakası yok. Saçma saçma yorumlara bakma, yalnız başına yaptığın bir eylem sadece ve gayet normal bir durum. Nasıl mutluysan öyle hareket et, bir şeyi yapmak için dünyadan bahaneler üretip “ bu yüzden yalnız gidiyorum “ diye düşünce türetme
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
106
Cevap
116Cevap
+1 yılTek takılmak utanılacak bir şey değildir. Yeterli özgüvene sahipsen tek gezmek aslında çok güzel. Avantajları olduğu gibi dezavantajları da var.
Avantajlar:
-Nereye gideceğine ve ne yiyeceğine hep sen karar verirsin.
-Başkalarının sorumluluğunu alman gerekmez.
-Çok rahat kafa dinlersin.
-Yeni insanlarla daha rahat tanışabilirsin.
Dezavantajları:
-Sakin bir yerde güzel bir manzara yakalarsın ama fotoğrafını çekecek kimseyi bulamazsın.
-Konuşacak biri olmayınca canın sıkılabilir.
-Başına bir iş gelse (ayağını burksan, kaybolsan, yolunu kesseler vb.) yardım edecek biri bulamayabilirsin.30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılYaaa olur mu öyle şey? Fevkalade güzel bir şey bence. Kimseye uymak zorunda değilsin, En güzeli de bu değil midir? Ben o dediklerini hep tek başıma yaparım ve bundan da keyif alırım, hatta çıtayı da yükselttim, tek başıma tatil yapmak gibi bir hayalim de var, oh tek başıma mis gibi, kafama göre, canım nasıl isterse, herkesten bağımsız , kimseye uymak zorunda kalmadan , en güzeli de bu değil midir?
40 Yorumla
+1 yılHayır asla değil. Bir yerlerde yalnız kalmak cesaret ister herkes tek başına sinemaya, kafeye ya da konsere gidemez. Ben sinemaya sadece bir kere arkadaşlarımla gittim. Hep tek giderim filmin tadını daha iyi çıkartabiliyorsun. Gerçi son zamanlarda hiç sinemaya gitmedim netflix yetiyor ama gitmem gerekse giderim
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılAynı soruyu seneler önce ben sormuştum. Sinemada tek kişi olduğum için çoğu koltuğu seçemiyordum. Tek başına sinemaya gittiğim için arkadaşın mı yok? Tek sinemaya gidilir mi? diyenler oluyordu. Ben çoğu aktiviteyi yalnız yapmayı seviyorum. Hala da öyle. Artık takmıyorum.
10 Yorumla
+1 yılA aa hiç olur mu öyle şey?
Bunda utanılacak ne var ki?😄
Bazen ben de tek başıma gidiyorum😍
Bir kere tek gittiğimde salonda hiç kimse yoktu benden başka.
Ay öyle keyifliydi ki, sanki sinemayı kendime kapattırmış gibi hissetmiştim haha🤣🤣🤣
Bazen tek takılmak gerekiyor sadece kendin😍10 YorumlaÇok güzel vallahi ben tek gittim gezdim ettim. Açıkcası paran varsa harcarsın sıkılmasın ve nasıl zamanın geçtiğini bile anlamazsın. Her zaman yanında biri olmuyor. Beklentiye değilde buna alışmak daha sağlıklı oluyor. Arkadaşlık kalıcı olmuyor. Sonsuza kadar kendiniz ilesiniz bu yüzden şımarmayı hak eden tek şey de sizsiniz.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBenimde zamanında gittiğim oldu, arkadaşlarla sevgili ile aileyle gittiğimde oldu, hatta bazen sırf filme odaklanmazlar da moralimi bozarlar diye yalnız da gittiğim çok oldu. Her amaca göre değişir bu konu. Hani bir kavram vardı ya; aslında asosyal olarak görülenlerin bir kısmı aslında asosyal oldukları için değil de insanların yalancı ve yapmacıklıklarından bıktıkları için yalnızlığı seçiyorlar ya bazen; işte bu konuda böyle bir şey bence
00 Yorumla
+1 yılUtanç verilecek bir şey ise senin değil çevrendekiler yaşamalı bu utancı ki bence değil, çok onurlu bir duruş mutlu olmak için kimseye ihtiyacım yok, özelikle sinema tek başına harika neden kalabalık giderler sinemaya tiyatroya vs hiç anlamıyorum. Yanı başımda cırcır konuşan biri çok sinir bozucu
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılGeçtiğimiz aylar bende Avatar 2’ye tek başıma gittim. Tek başıma Playsteyşın oynadım.
Tek başıma vafıl yedim.
Geçen gün tek başıma lunaparka gidip oyuncaklara bendim 😁🤣
Fırsat bulursam tek başıma elektronik müzik çalan bir eğlence mekanına gitmek istiyorum eğlenmeye.
Tek balına da çok güzel eğleniliyor yani. Arkadaşlrla da güzel tek başına da.00 Yorumla Utanacak bir şey yok. Özgüvenli olduğunuzu ve kendinize önem verdiğinizi gösterir. Ben sinemaya tek gitmem. Yakın arkadaşlarımla kritik etmek isterim. Bir aşk hayatımız da olmayınca genelde çoğu şeyi tek yapıyoruz ama sinema harici tek yaptığım birçok şey var ve bu güzel bir şey.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBense tam tersi tek başına “gidemeyenler” i eksik ve özgüvensiz bulurum. Puzlle’ın en önemsiz parçası gibi. Ben 1 ay önce tek başıma çok merak ettiğim bir filme gittim, inanır mısın hayatımda yaşadığım en güzel günlerden bir tanesiydi. Eve gelince kendimi resetlenmiş, eğlenmiş ve tam hissettim. Önce biraz alışveriş, sonra sushi, sonra sinema.
01 Yorumla- +1 yıl
Hamsi ızgara yok muydu?
Gizli Üye(30-35)+1 yılUtanılacak değil ama hüzünlenilebilecek bir şey demek daha doğru bence. Çünkü bende uzun yıllar sinemaya tek gittim ve bu durum aslında illaki sevgili ile alakalı değil. İnsan arkadaşı ile de sinemaya gidebilir. Bu durum hep aktivite yapabileceğim kimsemin olmadığını yüzüme vuruyordu.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılParayı bastırıp sağ ve sol tarafımızdaki koltukları da almamız bizim için önemli bir konfor sağlar burada. Haricinde gelip yüzümüze bile "siz niye yalnızsınız?" deseler de aldırmayalım, hayatımıza bakalım, nett.
00 Yorumla Neden utanacaksın bende tek başıma pub, cafe , sinema , sahil vs yaparım. Gayet güzel bir şey insanlar ne der şöyle mi der gibi düşüncelerle hayatı yaşarsan mutsuz olursun.(ne yapmak istiyorsan onu yap zamanı günleri geriye alamazsın )
00 Yorumla
+1 yılBence değil. Benim de zamanında tek başına gittiğim bir korku filmi olmuştu arkadaşlarımdan gelen kimse olmamıştı rahat bir şekilde, çekinmeden gidip filmi izlemiştim.
00 Yorumla
+1 yılKeşke zamanım olsa da ben de gitsem
Ünideyken ara ara koca bir günü yalnız geçirmeyi severdim. Atardım kendimi avm ye yorulana kadar dolaşır sonra sinemaya gider yemek yer dönerdim00 Yorumla
+1 yılBen tek başıma kamp, tarihi ve doğa gezileri , güzel restorantlar vb bir çok aktivite yapıyorum bu kendine verdiğin değeri gösterir. ben sevdiklerimle ya da yalnız takılmayı çok seviyorum.
00 Yorumlaİnsanın tek olarak bazı aktiviteleri yapması neden onu aciz kılsın ki utansın çok yanlış düşünüyorsunuz insan zaten halihazırda yalnızkende içinde ve ruhunda birsürü küfe taşıyor
00 YorumlaÖzgüvenin çok iyi ben sırf öz güvenim yükselsin diye senin gibi tek başıma sinemaya yemeğe bu tarz şeyler yapacağım utanmak şöyle dursun gerçekten takdir edilecek bir durum
00 Yorumla
+1 yılAhaha buradaki bazı soruları görünce gülüyorum :d Yani utanılacak bir şey neden olsun ki? Sadece başkalarını arkadaşıyla gelmiş şekilde görünce bi yalnızlık hissi çöküyor o kadar
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle değil. Utanç verici olduğunu söyleyenleri dinleme. Ben hep öyle yapıyorum. Ayrıca birisiyle gitmektense tek başıma gitmeyi gerçekten de tercih ediyorum.
00 Yorumlaİnsan kendisiyle verimli vakit geçirebiliyorsa kendiyle barışık denektir. Eğer bu durumdan utanan varsa kendisini bir sorgulamalı bence.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılBence asla utanılacak bir şey değil. Bir yerlere gidip gezebilmek, yemek yiyebilmek, izleyebilmek için başka birisine ihtiyaç duymak son derece saçma
10 Yorumla Neden utanç verici olsun ki aksine çok hoş bir aktivite. Kendine değer vermek ve mutlu etmek, tek başına eğlenebilmek çok güzel bir şey. 💗
22 Yorumla- +1 yıl
Katılayım bari.
+1 yılAra ara yaptığım bir etkinlik çok da keyif alırım. Neden utanılacak bir şey olma ihtimalini bile düşündün anlamıyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen çok insan seven birisi değilim öyle herkesle de iyi anlaşamıyorum 3 4 kişi vardır çevremde ama buna rağmen bir mekana yalnız gittiğimde kendimi kötü hissediyorum sanki herkes bana bakıyor ve yalnız diye dalga geçiyormuş gibi geliyor
00 Yorumla
+1 yılhiç bir alakası yok en iyisini yapıyorsun boş ver kimsenin varlığıyla doğmadık yokluğuyla da ölmeyiz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe alaka canım, tam tersi gurur duyulacak bir şey, keşke benim de bunu yapabilecek cesaretim olsa ama ben bu tür yerlere yanımda biri olmadan gidemiyorum. Keşke benim de bunu yapabilecek özgüvenim olsa
00 YorumlaHayır neden utanılacak bisey olsun tiyatro sinema konser illa birileri ile gidilecek bir aktivite değil bence
00 YorumlaUtanılacak bir şey yok. Ona bakarsan ben de kendi başıma yürüyüş yapıyorum. Bir kafeye oturup kahve içiyorum. Niye utanalım ki.
00 Yorumla
+1 yılBende hep tek gezenlere imrenirim. Gel arkadaş olalim😄
Asla tek gezemiyorum ya, bu ayrı bir özgüven meselesi kesinlikle...00 Yorumla
+1 yılaslında büyüklük olgunluk o değilmi. bu konuya abzurt demiyorum ama abzurt birşeyi çekinmeden yapabilmek olgunluk
00 Yorumla
+1 yılÇok iyi bir şey yapmışsın tek olarakta eğlenmeyi başarmak lazım. Hatta daha zevkli ben de genelde hep tekim.
00 Yorumla
+1 yılBilakis çok güzel bir durum , Neden böyle sordun anlamadım birisi Bunlar utanılacak bir şeyler mi dedi
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılNiye utanç verici olsun ki? Ayrıca tek başına daha zevkli oluyor sinema hariç. Tatile bile çoğu zaman tek giderim.
00 Yorumla Ben gerçek anlamda tek başıma sinemaya gitmeyi daha çok seviyorum ve bunun utanılacak bir şey olduğunu düşünmüyorum kesinlikle.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılUtanılacak bişey diil ama insanın yanında bir sevgilisi veya bir arkadaşı olduğu zaman daha anlamlı ve keyifli oluyor ve maalesef bende bu hayatta herşeyi kendim yapıyorum ve her yere yalnız gidiyorum 😕😕
00 YorumlaNeden olsun ki ben de gideyim desem tek başına ne işin var oluyor 🤦 birazcık kendime Zaman ayırmanın neresi tuhaf sanki bilmiyorum
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBen hep tek giderdim sinemaya, yıl 2015 2016 dolaylarında olmalı, o zamanlar sinemia üyeliğim vardı her ay tek başıma mutlaka 3-5 film izlerdim.
00 Yorumla
+1 yılBence gurur duyulacak bir şey arkadaşım. Helal olsun, hayallerimi yaşıyorsun.
03 Yorumla- +1 yıl
La sanane dayı sanane? Kimseye tınlama kardeşim, eğlenmene baksaydın
+1 yılTek başına böyle aktiviteler yapabildiğin için gurur duymalısın. Ben de ayda 1-2 kere böyle tek başıma geçiririm, daha güzel oluyor :D
00 YorumlaKafayı mı yediniz niye utanıyorsunuz ayrıca zaten sinemada kimse ile konuşulmaz yani tek başına yapabileceğin aktivitelerin başında gelir..
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılFilm kültürü olmayan biriyle gitmektense tek gitmek daha makul
10 Yorumla Lütfen böyle saçma sapan sorular sormayın...
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇok saçma 😂😅🤣🤣
Neden utanasın ki?
Allah utanacak sey vermesin başa 👍
10 Yorumla
+1 yılBen de her yere tek gitmek zorunda kalıyorum.😔 Yani utanılacak bir şey değil.
10 Yorumla
+1 yılAksine tek başına eğlenebildiğinin ve öz güvenin işaretidir
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılTek veya grup tercih meselesi ve utanılacak bir şey degil bu
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 358 cevap paylaştı. En sevdiğim etkinliklerden biri tek başına sinemaya gitmek o yüzden bu soruyu görmek utanç verici
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 912 cevap paylaştı.
+1 yılUtanılacak bişey değil bu bazen kendinle kalmak istersin
00 Yorumla Kesinlikle değil hatta gurur bile duymalısın kendinle çoğu insan yapamıyor bunu çünkü
00 Yorumla
+1 yılHayır ben çoğu zaman tek gidiyorum değmeyecek insanlarla gitmekten daha güzel oluyor.
00 Yorumla
+1 yılEn iyisi. Bende gitmek istiyorum tek başıma ama asosyalim elim ayağım dolaşıyor.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılYoo ben de tek başıma sevdiğim yazarın söyleşisine gitmiştim çok iyi bence
00 Yorumla
+1 yılkusura bakma ama rezilliktir kaç yaşında insanız yanımızda bir kız erkek olmaması ayıp bence
010 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka ya ben insan sevmiyorum
- +1 yıl
alakası var tabi herkes sevdiği insanlar oturacak sen ise öyle duracaksın normal bir şey mi bu ayıp
- +1 yıl
Neresi ayıp ya illede biri olmak zorunda mı isteyen istediği gibi oturur ayıplanması gereken o kadar şey varken bi insan tek başına oturdu diye ayıp mı oluyor başım artık insan sesi kaldırmıyor tek olmak daha huzurlu kimseye zararım yoksa neresi ayıp bunun resmen cahillik sendeki
- +1 yıl
@kısacairwm illede biri olmasın sevdiğin biri olsun öylesine bir kızla sinemaya gitmem ben sevmem lazım
- +1 yıl
En azından zinadan uzak ayrıca kendine yaslanan insan dik yürür
- +1 yıl
@İsimsiz2737gh sen benim sozumu niye yanlis yerlere goturuyorsun ki nisanlinla sozlunle gezmek kotu birsey mi
- +1 yıl
Yani benim bir yere çektiğim yok yalnız ve kendi ile barışık olan insanları öyle bir aşağılayarak konuşuyosun ki insanlar kendinden şüphe ediyo her insan bir gün yalnız kalıp kafa dinlemek ister bu rezillik değil
- +1 yıl
@İsimsiz2737gh ben gerceklerden bahsettim gercekler acıdır
Insan illaki utanir o kadar esin sozlunun sevgililerin oldugu ortamda - +1 yıl
Ya neden utanayım yoksa yok nasip kısmet
- +1 yıl
@İsimsiz2737gh tamam sen yalniz gidebilirsin karismiyorum ben yalniz oldugumda gitmem
+1 yılÖnemli olan senin mutluluğun, yanlış insanlarla gezmektense tek takılmak her zaman iyidir
00 Yorumla
+1 yılTek gitmek gibisi yok. Filmin ortasında konuşan yok dikkatini dağıtan yok. Keyfine bak. :)
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılNiye utanılacak bir şeymiş? Biraz kendine güvenir misin? 😇
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 968 cevap paylaştı. Niye utanasın valla bende gidiyorum çok da keyif alıyorum. Öģle düşünme
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılbenim bi arkadaşım tek başına sinemaya giderek evleneceği kişiyi buldu
00 Yorumla - Devamını Gör (162)
Devamını Gör(207)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer