Belliydi, aklıma geldi aslında, bu soruyu soran biri epey uzundur diye ama içimden 178 geçti nedense. 195 mi? Vay be. Herkese üstten bakmak nasıl bir his? Hele kadınlar çenenden aşağı kalıyordur.
180 değildir o, o zaman. 15 cm kafa boyu olmaz en az 23 cm falan vardır kafa. Ben 191'lik adamın ağız hizasına geliyordum. Senin çene altına denk gelirim muhtemelen.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Olur et
177?
174
ben kacimdir sence
182
hayir kankam yanlış ahahahs
Alt mı üst mü knk sdfsdf
ust kankam
187 ?
biraz daha ust🤏
205 mi knk ssdfsdf
195 ahahahhs
Et bakalım
168?
1.70
Tebrikler pek fark yok :D
nokta atışı yapmayi dilerdim ama bu da iyi ahdjakndkan
Güzel güzel slfkflls
ben kacimdri sence
Olur dene
162?
Yaklaşamadın bile
sanmıyorum ama 173?
Değil
son tahmin 176?
-1 yap doğru cevap
uzunsun he bayaa
Fena değil boyum aynn
sence ben kac duruyorum peki
Tahmin etmek zor da 183 nasıl? 🤷♀️
hayir degill
Artırmalı mıyım azaltmalı mıyım bilmiyorum sallamasyon kafadan sıkacağım artık 😆 191 nasıl?
bu da degil ahahahahhs +4 ekle
Çok uzunsun abi kavak mübarek 😂
kavakta güzel benzetmeymis ahahahahhsha
Et bakalım.
178?
Ahaha güleyim bari 189 boyum var.
Olur
167?
Çık
173?
Çık dsjsj
177?😱
1+ 😂
yuh ahahahhshshsh en uzunu sensin sanirim kizlarin
🤷🏻♀️
peki ben kacimdir sence
182
çık
185
çık çık
190
biraz daha cik
Eee a maşallah 195?
Tahmin et 🌸
171?
Yok, o kadar uzun değilim. Boyum 160
uzun gibi hissetmistimmm.. peki sence ben kacimdir
180 demek geldi içimden, doğru mu tahmin ettim?
hayir yanliss 195. bende o kadar kisa degilim ahahahsh
Maşallah çok uzunsun 🌸
sagol teşekkür ederim ✨
20'den sonra boy uzamaz diyorlar, neyse ki 20 yaşın üstündesin :D
hayir uzuyo maalesef ahahahahhs ama az az 3 4 ay once 194ken Şu an olculdugumde 95 çıkıyorum
et bakalım
178?
doğru
nokta atisiii.. peki ben kacimdir sence
182
Hadi bakalım
188?
Sen bir 10 cm düş 🤤
178? tüh yaklasamamisim
Et bakalım
165?
4 santim daha kısayım 😂
tuh bilemedik ajdnkandma
peki ben kacimdir sence
1.75
hayirr yukarii
1.85
bi o kadar daha yukari ahahahs
Çarpayım mı napayım 3 metre 😂😂😂😂
ahahahhahshs hayir bi 10cm daha ekle
1.95?
evvvet
Kuzenimle arkadaşım da o kadar ya çok uzunlar
evet oyle oluyo birazz
İyiymiş
Olur
183?
180😇
yaklasmisim 😂😂
Aynen 3 cm😅
ben kacimdir sence
Et bakalım
163?
Degilll
169 peki?
Degil
167
yaklasmisim bu da iyi sjdnmwkdjw
ben kacimdir sence
187
biraz daha yukari
190
5 daha koy
Hadi et
186?
192
ben kacimdir sence
90 mı
en fazla sen yaklastin Şu an icin kral
:D İyiymiş
Olur
167?
166
tuh 1 cm
😄
ben kacimdir sence
Et bakalım tahminde hiç zorlanmayacaksin:)
174?
159 :)
hic zorlanmayacaksin dedin.. dedim herhalde uzun dalga geciyo.. anam 159da miniminnacik biseydir.. cutir
cutie..
Türkler genelde kısa ya ondan zorlanmayacaksin dedim ndnddnd
ajdnakndma ben kacimdir sence
183 :)
sanirim genel olarak 177-184 civari bi vibe veriyorum.. ama degil😂
:) yorumlarda çoğunluk 180 civarı yazmış zaten djkssjk
evet evet nedense bilemedim ahahshahahs 195im
:)
Et bağalım
167?
Hayır
163 peki?
Hayırrrr
161?
Nereye iniyorsun? Çık çık. Değil
169 mu?
Çık
173mu?
Az daha çık
sana iyice icim isindi ahahshjdkabdjabs 175 mi?
Evvet. Buyurun 👑
Ay bende
benim kaç sence?
180?
yokkk
176?
yok guzelim yok cik
Hmmm. 183
cik cik
190?
cik biraz daha
😳195?
evetttt
Bu boy halis midir yiğidim?
yaaaani ahajsjjajs
Hayran oldum bir saniye.. Vay anasını
yaaa utandiriyosun ahjsjajdj
Ehehe ama bende uzunum. Tabi yanında karınca gibi kalırım ama olsun
olsun olsun bende begendim ahshjsndb
🤜🏻🤛🏻
Hadi bakalım et
166?
2cmle kaçırdın
tuh 164 mu
Hayır
onu da yanlis bildim ajdjakndkans 168.. uzunsun he biraz
Daha uzun olmayı isterdim ama buna da şükür
olsun olsun iyisin bence
Bi basketçiye göre oldukça az
sf sindir bisey olmaz.. atislarin iyiyse
Gardlığım ve şutörlüğüm gayet iyi
Kısa forvet de oynuyorum
o zaman sf rahat oynarsin
Adam olana çok bilr
e yani ajsnammxnakdnakd
ben kacimdir sence
Uzun gibi geliyorsun
185?
ama kac?
hayirr yanlsi tahmin.. 10cmle kacirdin
195 misin
evett
Biraz bana versen ya
2cm verip 70e tamamlarim
Kabul
guzel deal oldu ajdnkandnak
Olur
182?
Doğru 😄
ben kacimdir sence
85 diyesim geldi
iyi tahmin yaklastin birazz😄
Evet
164?
1.60
ben kacimdir sence
195
kopya cektin dimi ahahshahhshs
Kaödösödmsmdö evettt
Olur
163?
Haydi et bakalım
165?
+2 cm eklersek doğru
167 uu uzunsun he digerlerine gore
Ortalama bi insan olmak ruhumda yok
heyt be
Bekliyorum.
165?
Hayır 170 boyum
uzunsun he genele gore sjkwndkand iyiymis.. peki sence ben kacimdir
175 olabilir mi?
hayirrr ahsjjakdjajs +20 ekle
Çok uzun muşsun ya profile baktım uzun olmadığını düşündüm nedense...
herkes oyle dusunmus sanirimm
Et bakalım
163?
Aşağıda
anam minyonmus bu hehehehehe tatlııı... 160?
158 boy
yeminle 58 yazdim sildim.. tüh
😂😂😂
ben kacimdir sence
176
nooo
187 mi
yaklastin ama yine yanlisss... +8 ekle
195
matematik kuvvetli he sende ahsjajndkandns sende gelecek gordum delikanli
Yok be aslinda matematik iyi değil de aga tahmin yürüttük
bu tahmin dogrulugu peki halis mi...
Bilmiyorum orasını
ahshahhsha doğru doğru.. bildin iste aa
Peki tamam ☺️
Evet
172?
163
uzun hissetmistim oysa sksmnfkand
186?
hayir bi tahmin hakki daha veriyorum
176?
bilemedin. 195
Et...
173?
171.
cok yaklasmisim be
ben kacimdir sence
178
hayirrr
187
bak bu sefer yaklastin ahahhahs +8 koy
Belliydi, aklıma geldi aslında, bu soruyu soran biri epey uzundur diye ama içimden 178 geçti nedense. 195 mi? Vay be. Herkese üstten bakmak nasıl bir his? Hele kadınlar çenenden aşağı kalıyordur.
tek bir arkadasim var.. kiz. 180 o da anca o ceneme kadar yetisiyo ahahahshs
180 değildir o, o zaman. 15 cm kafa boyu olmaz en az 23 cm falan vardır kafa. Ben 191'lik adamın ağız hizasına geliyordum. Senin çene altına denk gelirim muhtemelen.
yok ceneme yetisiyo derken ceneme yetisip gecebilen tek kisi o.. yoksa burnuma falan geliyo
O şekil olur. O iyi gene bırak 180i 175 kız görmek bile çok zor. Uzun erkekler var ama.
evet evet.. nadir de olsa çok uzun kızlarda var
Ettt
163?