Kardeşim onun hakkında yorum yapmıyorum diye mutsuz, amaç ne?

ben kardeşimi korumak için sürekli uğraşıyodum ama o insanları yargıladığımı düşünüyomuş, o yapmasın diy anlatıp kötü oldugundan bahsediyodum. yüzüme herkesi yargılıyosun dedi o günden sonra hiç bi şeyine karışmadım şimdi de konuştugu çocugu gösterdi yorum yapmadım diye üzgün niye bişey demiyosun diyo

e bişey desem suç inatlaşıyo bişey demesem niye susuyosun diyo. napıyım ben aw

Kardeşim onun hakkında yorum yapmıyorum diye mutsuz, amaç ne?
Cevapla