Sizce baskici ailem yuzunden mi sevgilim olmadi?

28 yaşındayım ne sevgili ne flört hiçbir şeyim olmadı. Hep kaşlarımı çatarak yolda yürümem ve erkeklerle gerekmedikce konusmamam ogretildi, 25 dej sonra aydınlandim ama pek bir işe yaramadı.

Millet kaçıncı çocuğunu doğuruyor benim elime erkek eli değmedi. Hoş evlensem de mutlu olmayı bilmem yani.. hicbir deneyimim yok çünkü. Biraz yukselirim sonra sıkılır bırakırım çünkü yalnizliga alıştım, yanımda biri ağır gelebilir.

Şu an bile 1 hafta biriyle konuşsam sonra uzaklaşma ihtiyacı hissediyorum. Oldukça mukemmelliyetci oldum :/

Sizce baskici ailem yuzunden mi sevgilim olmadi?
Cevapla