Bu yeni evli çocuklu adamların gözü niye hep dışarda?

Ben yürüyüşe gidiyorum bakıyorum yanlarında 3 yaşlarında bebekleri olan adamlar var eşleri yanlarında değil hep uzun uzun bakıyorlar süzüyolar pas versem tanışmak isticekler neredeyse çok rahatsız edici eğlence mi arıyorlar kendilerine bu dayılar

Bu yeni evli çocuklu adamların gözü niye hep dışarda?
Cevapla