
Arkana bakmadan kaç
Yaradana sığınıp eve gir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kapının önünde bu kadar ayakkabı varsa o evde söz ya da nişan var demektir. Ev seninse o eve girmen gerekiyor çünkü sen ya da bir yakının nişan söz oluyordur.
Bence arkana bakmadan kaç :D yani ben öyle yapardım Saydım tam 48 kişi var herhalde. ama 48 kişiyi alabilecek kadar büyük ev var mı bilmiyorum sanırım birisi zengin olmuş olmalı. ben olsam arkama bakmadan kaçardım. çünkü 3-4 kişiyi bile çekemem kaldı ki 48 kişiyi hayatta çekemezdim 1 hafta bitmez bu misafirlik zaten. bu yüzden de ya kaç ya da eve girip ölü taklidi yap kimse ile konuşma ya da kimseyi tanımamazlıktan gel, burada muhtemelen ilk kez gördüğün akrabaların olabilir hayatta hiç karşılaşmadığın :D ya da bazılarının ayakkabılarını alıp atabilirsin şaka amaçlı
O kadar kalabalıkta kimse benim eve girip çıktığımı bile farketmez ki 😅 ama yine de misafir evin bereketidir derim el mahkum girerim içeriye napalım 🥺
Erkekler girmeye daha meraklı görünüyor. İçerideki yemekleri mi düşünüyorsunuz yoksa güzel komşu kızını mı? Buraya girilir mi ağalar manyak mısınız siz?
Cevap
40Cevap
En sevdiğim olay. Kimin ne dediği belli olmuyor 😂 sanki çay doldurup, hizmet ediyorsun içeridekilere kaçacakmış 😒😒
😂😂 yerinde olsam direk kaçardım ve aile fertlerine telefon eder "işim çıktı" der sakin bi kafeye gider kafa dinlerdim. Eğer yorgunsan yoksa sen bilirsin..
Abi hiç girme emin olabilirsin mutlaka dönüp dolaşıp ya işine ya da evliliğe gelecektir konu evliyse de çocuk ne zaman düşünüyorsunuz olacaktır kaç kaç
Aa cevap sayısına bak. 🙄
Hiç sevmediğim bir manzara ama giriyoruz mecbur, evimizede mi girmeyelim... Sen ne yaptın merak ettim. 🙄
Şaka olmalı dhxjjdksk. Gerçi bizim daha çok olabiliyor bazen ama. Fırsatın varsa direkt kaç hiç durmaa
Sessizce arkanı dön ve işyerine gidip çalışmaya devam et, arayan olursa çok yoğun çalışıyorum de :D
Yani ev biraz daraltabilir ama ben girerdim kimler gelmiş kimler gelememiş bakardım görüşürdüm belki sonra kaçardım
Eve girip sonra çıkılabilir. Teyzemin düğününde gelin evi bizim ev olduğu için böyle bir manzaraya şahit olmuştum:))
Bu ayakkabıların sahibi nereden bilebilirdi buralarda fotoğraflarının olacağını ahahah
Evden en uzak yere gidip birkaç saat hiç bu hayatta yokmuşsun gibi davran 🙄
Haberim varsa bu durumdan, gerisin geri dönerdim 😂
Yoksa aklıma binbir türlü senaryo gelir.🤨
Evimin önünde bu kadar ayakkabı görsem doğruca yengeme kaçarım. Hayatta girmem.
Bizim aile olsa bu kadar düzenli olmaz, bence gir bir şey olmaz 😄
Kaç, kaç. Mutlaka kaç ve kurtar kendini :D Seni görüp içeri almasınlar diye hemen kaç 😅
Benimn sevdiğim ortam, sıcacık. Elim bulaşıktan çıkmıyor o ayrı mesele sjkjds
Galiba buraya yazmaya bile zaman harcamadan mahalleden uzaklaşıp giderdim
Kürt müsünüz? Ancak bizde olur bu kadar kalabalık. :D
Sen insan sevmiyorum demiştin sanki 😄 bu sana kumpastır arkana bakmadan kaç 😂
değil arkama bakmadan kaçmak sınır dışına kaçarım
Dün akşam bizim evin önü de böyleydi 😂 gir gir güzel bir ortam vardır
Görsel içimi daralttı, anı yaşadığımı düşünemedim bile 😬
Sen ayakkabını al içeri koy. Dışarıda bırakma
Harçlık toplarsın diycem de yaşı değiln, kaç durma. d
Bunların her birine hoş geldin deyip hal hatır sorana kadar yıl geçer. En iyisi kaçmak 😃
Küfür ederdim içimden mecbur hoş geldiniz derdim.
Eve gireceksin mecbur çoktan seni sormaya başlamışlardır.
Ayakkabıları dağıt birkaç tanesini sokağa fırlat sonra da kaç
Ben geri dönüyorum. Eve giremem o kadar kalabalıksa
Yol yakından oradan uzaklaş yoksa sorgu odasına atılırsın direk
Ayakkabıların ortasına tahtaları koyan kişi ne kadar ince düşünceli 😊
Asla girmem o eve. Gider gezerim misafirler gidince gelirim eve.
böyle bir manzara hayırlı bir şey için olmaz genelde
Yaradana sığınıp eve gir başa gelen çekilir..🙄😄
Içeri girdikten sonra çıkabileceğine inanıyorsan gir ama çıkabileceğine inanmıyorsan girme
Evde cenaze mi çıktı bu kalabalık bayram kalabalığı olamaz Allaha sığın dua et 😅
Polise ihbar et insan kaçakcılığı var desen inanır jdjasjd
Aynısı başıma geldi. Aras ksrgida çalışıyorum teslim edeceğim kargoyu alıp daire kapısına çıktım. Covud zamanında evde 60 tan fazla ayakkabı gördüm
Besmele çekip ilk önce sağ ayağın ile eve gir sonrası ise gelir hemde böyle ortamların yemekleri lezzetli oluyor 😅
Arkana bakmadan kaç
Hadi gireyim Bir Selam verip geçeyim desen olmuyor
Gözaltı süresi olmaksızın derin bir sorguya çekiyorlar
Uzaklaş oradan
Bizim mekana gel hemen çık ordan :D
ev değil insan şehir bile değiştirebilir 😅
Evdeki sorunu anlamak için kesin eve girerim?
Arkana bakmadan kaç aboo 🤣🤣
Hiç düşünmeden kaçç. Çekilmez orası.
Geldiğim gibi giderdim ben olsam :d
Her bayram bizim ev..
Yavaşça geldiğin yere geri dön😂
Gir abi gir curcuna var he he
Bro sen ülkeyi terket
Ben arkama bakmadan kaçardım
Yaradana sığınıp eve gir.
Arkana bakmadan kaç aynen
Ben girmezdim, oylanacak bir şeyler bul bence.
Ben girerim tam cümbüş vardır içerde.
Ohh maşallah bu ne kalabalık
Yemin ederim yazacaktım, ankette varımış. A şıkkı
Girme arkanı dön ve git
Gir hos geldiniz de herkesin elini öp 😎😎
aradığım cevap a şıkkında varmış :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?