Kız kardeşim neden beni abla olarak görmüyor?

Merhaba, 26 Yaşındayım ve kız kardeşim de 21 Yaşında. Kız kardeşim beni asla bir abla olarak görmüyor. Bir şey istesem yapmıyor, bir şey desem dinlemiyor. Ne kendisiyle ilgili özel konuları bir abla olarak benimle paylaşmıyor. Bana saygısızca sanki anam babam gibi laflar ediyor emir kipiyle, gerçi abla da demiyor zaten.. Bu konuyu anneme babama söylediğimde ise sizin aranızdaki muhabbetten, çok iyi anlaştığınızdan diyorlar ama konu bu değil ki? Ben ona bir abla gibi davranmaya çalışıyorum maddi ve manevi anlamda ama bunların onun gözünde hiçbir değeri yok ki ne fayda? Maddi bir şey yaptığımda buna değer vermesini istesem maddiyatçı oluyorum, manevi bir şey yaptığımda buna değer vermesini istesem bu sefer de noldu sana saygı mı göstercem hürmet mi bekliyorsun diyor? Bu konude ne yapmalıyım benimle aynı yaşlarda ya da belki daha olgun kullanıcılar cevap verirse iyi olabilir... Bir kardeş niye böyle davranır?

Kız kardeşim neden beni abla olarak görmüyor?
Cevapla