Kaynanamı napayım siz söyleyin bende çare kalmadı?

arkadaşlar meraba benim sorunm kaynanam. ogluna sürekli beni şkyt ediyor. yok çok aksi yok çok inatçı. eşimde bana arada aksisin sen diyor cinler tepemde anlıycagınız. sürekli bişeylere karışıyor. laf sokuyor. oglunagaz verip duruyor ben biliyorum. yok annemi nie aramadın annnemle şuraya git. iyice sıkıldım. haa bide görümcemin bir kocası var çok agresif bagrıp çagırıp durur saygısızdır asla tahammül edilemeyecek insan tipi. hep birlikte olunca bagrır çagrır kaynanam sesinibile çıkarmaz sonra gittiklerinde bana haddini bilecek herkes durdugu yeri bilecek inatçı aksi olmayacak diye laf geçirip duruo. yani ona bişey denmio yine lafı ben yiyorum. artık sıkıldım napıcam bilmiorm. eşimde anneci biraz akıl verin nolur.
Kaynanamı napayım siz söyleyin bende çare kalmadı?
Cevapla