Nasıl geçiyor bayramlar? Ben yalnızım hiç güzel gitmiyor, tatlı felanda yapmadım komalık olmadım.
Sizin bayramınız nasıl?
Nasıl geçiyor bayramlar? Ben yalnızım hiç güzel gitmiyor, tatlı felanda yapmadım komalık olmadım.
Sizin bayramınız nasıl?
Ben girmedim çünkü tatlı yemeği pek sevmiyorum sadece triliçe olsa yerdim ama onu da bulamadım zaten. genelde tatlı yemeği seviyorum ama. akrabalara gittiğim de değil de kendim marketten alıyorum afiyet olsun abla
Aileden akrabadan uzak bi hayatin koşusunda oldugum icin tatil de olmadigi icin gun ici uykulu gece nòbetli bayram gecirmenin bana verdigi o yalnizliga bakilinca bizim de kaderimiz buymus diom
Ekmek aldigim firinci baklavamiz var alir misiniz die soruyor yiyecek misafir mi var 😑 ikram edebileyim
İyi bayramlar. 🌺
Sagol kardes seninde bayramin mubarek ola
Teşekkür ederim 🙏
Cevap
9Cevap
Güzel ve yoğundu. Tek dilim yemekle kurtuldum 😄 düşmemem gerek o bataklığaaa
İyi bayramlar.
Afiyet olsun.
Ben girdim valla her gittiğim yerde üçer beşer götürdüm😀
Aradım niye açmadın 😝😝😝
Tamam aşkım 😘😘😘😘❤️
Evet 6 tane çikolata yedim 2 baklava şişko ben 😄😄😄😄
Yarasın. 😄
Teşekkür ederimm💗
Hayır 2 küçük dilim baklava yedim o kadar
İyi bayramlar.
Teşekkür ederim sana da iyi bayramlar ☺️🙏🏻
Teşekkürler. 🌺
Midem bozuldu sen düşün
Daha yeni başladık sakin ol 😄
Fvsjffsgmfsmf
Evet tatlıyı kaçırdık
Cıks, tatlılarla aram yok zaten.
Hayri yemem dişim ağrıyor
Şeker değilde yanlızlık komasına girdim
AA ben de🙄
Geçirecek birşeyde yok bunu
Tatlı yemedim
Henüz giremedim :(
Yatış
Az yiyin boğulacaksınız
Yemedik bir şey daha.
Oruçlu gibiydim yeni bir şeyler hazırladım oturduk sofraya.
Girildi yaa :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?