Yaşlılık bilgeliktir bu sebepten olabilir ama neden erkek olarak hayal ettiklerini gerçekten ben de bilmiyorum toplumda kadın çocuklarına şefkat gösterir ve doğurgandır o yüzden bu şekilde hayal edilmesi bana tuhaf geliyor
Allah'ın nasıl göründüğünü aklınla bulamazsın. Bu aklına gelen görüntü daha çok yunan tanrılarına benziyor. Allah bunlardan münezzehtir, yaratılmış veya yaratılmışlar tarafından uydurulmuş hiçbir şeye benzemez.
Yaşlı olarak hayal ederiz çünkü yaşlılar daha tecrübeli ve aklı başında olur, büyük ve bulutların üstünde hayal ederiz çünkü büyük ve yüksekte olan şeyler bize güçlü gibi hissettirir diye düşünüyorum
Ben tanrıya inanmadığım için hayal etmiyorum hiç bir şekilde. ama varsa bile bu şekilde görülmeyeceğini düşünüyorum ben. yani aslında her insanın kendince bir hayali vardır tanrı figür ile ilgili
Hristiyanları tasviridir bu. Onlarada antik greeko-rome kültürden nmirastır. Bubarada burada yazan hödükkerin cehaletinin aksşne yahudşlerde de yoktur tasvir.
İslam'ın Allahında böyle bir tasvir olmamasının nedeni, o kültürde resim ve heykel sanatının gelişmemiş olmasıdır.
Dinlerin ve toplumun etkisi bize anlatılanlarda Tanrının erkek ve kadın düşmanı olduğu kesin bildiğin o ima var ya ben küçükken tanrıyı erkek sanıyordum çok saçma ve iğrenç