
😂😂🤦🏽♀️🤦🏽♀️😪😪😏😏🤔🤔😡😡 Gelmesin bize kimse, evimde uyuyacagim😴😴

😂😂🤦🏽♀️🤦🏽♀️😪😪😏😏🤔🤔😡😡 Gelmesin bize kimse, evimde uyuyacagim😴😴
Evet bende diyorum bu sıralar uykum çok var nedense. ama yine de arkadaşlarımın bayramını kutluyorum her zaman. dışarı da çıkıp gezebilirim ama aşırı kalabalık sevmiyorum pek nedense başım şişiyor :(
😀🙃
:D :)
Dinimizce bazı değerlerimiz var ve buna razı gelmeliyiz. Evet yeri geliyor sıkıcı olsa da ramazanın sevincini kutluyoruz hep beraber. Sıla-i rahim yapıyoruz. Bu günler gelip geçicidir keyif almaya bakalım 🙂
İyi ya da kötü yapacak birsey yok 🤭🤷🏻♂️😊
Birsey dimedik yahu
Tatlı yemeyi özledim
Köye gidiyorum, bakalım hangi sorular ve tatlılar beni bekliyor 😅
Bak bak ahahahja, teyzeyi konuşturuyor uyanığa bak 😄😀
Benim olayla alakam en sağdaki teyzenin sorusuyla aynı 🤣
Kadayıf yerim demiştim, lokma tatlı alınmış çarşıdan 😒
Bilseydim alır gelirdim.. Hayal kırıklığı
Cıncık şeker alınmış bir de, ah be güzel abim. Yok muydu afilli bir şeker..
Neyseki anacum sütlaç yapmış, bir bayram klasiği 😅
Uyusuna sen 😄 yarın bayram namazı var
Bayram kahvaltısını kim hazırlayacak 😏
Ben bilmem, sabah erkekler kalıyorsa kadınlarda kalsın 😅
Gün içinde sonra uyursun, hem öyle sevap derler
Tişikkirlir
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?