28 yaşındayım, anlattıklarıma göre sizce ben evde mi kaldım?

15 Eylul'de 28 olacagim acikogretim tarih bolumu mezunuyum formasyon aldim ama atama yok maalesef bende para kazanmak icin ozel sektorde asgrai ucretle on muhasebecilik yapiyorum 6.5 senelik bir iliskim vardi ama onun ailesi istemedi bunu da ailem fark edince artik iliskimize onay vermediler ve maalesef nisanimizdan 1 gun once ayrildik 3 ay oldu ayrilali simdi arkadaslar sizce ben evde mi kaldim? yas olacak 28 6.5 senelik adami unutmaya calis bir baskasina guven bir baskasini sevaile tanismasi soz Nisan isteme derken yas olacak kac sizce evde mi kaldim ben?

Kalbini kırmak istemem ama birazcık evde kaldın gibi
Bir şey olmaz doğru insan çıkınca evlenirsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
28 yaşındayım, anlattıklarıma göre sizce ben evde mi kaldım?
Cevapla