Ailem gömme dolap için 20 bin tl verirken benim 16 bin olan diş tedavime çok pahalı diyor. Değersiz hissetmekte haksız mıyım?

Şu güne kadar hep çalışıp kendi kendimi okuttum yemin ediyorum

23 yaşına geldim, 30 yaşında duruyorum

Her yerim b. k gibi

Dişlerim de ciddi sorun, şirketlere iş başvurusuna gitmeye utanıyorum o derece

Hastalandım artık hem oku, hem çalış, hem tüm ihtiyaçlarına yetiş

Geçen hafta 20 bin verip gömme dolap yaptırdılar ben ise ilk 3000 bin TL sonra her ay 700 TL istiyorlar dedim diye yok daha neler oldu.

Sustum, bir şey demedim ama çok üzüldüm.

Tek başıma da ödemeye gücüm yetmez ki

Yurt parası mı, kişisel hijyen mi, sağlık problemleri mi, borçlar mı hangisine yettireceğim

Ailem gömme dolap için 20 bin tl verirken benim 16 bin olan diş tedavime çok pahalı diyor. Değersiz hissetmekte haksız mıyım?
Cevapla