Kafasını toplamak için evden ayrılan kocayı boşamakta haksız mıyım?

Daha 6 aylık evlilikte kafasını toplaması gerektiğini düşünüp valizini alıp evi terk ediyorsa. Boşanma davası açmakta haksız mıyım. Böyle evlilik olur mu ya git ayrı odada yat evi terk etmek ne. Kaldı ki çok konuşan biri değilim argo konuşan kaba saba bir kadın değilim kavgacı hiç değilim buna rağmen saçma bir bahaneyle kendi kendini gaza getirip evden gitti dün akşam. Sabah aradığımda bir kaç gün iş yerinde kalıcağını söyledi. Böyle bir şeyi ben yapsaydım ne düşünülürdü bu yaptığını hoşgörmek istemiyorum bu yüzden boşanma davası açsam haksızlık etmiş olur muyum?

Kafasını toplamak için evden ayrılan kocayı boşamakta haksız mıyım?
Cevapla