Çok yakın bir arkadaşım hatta ablam (Ailelerimiz de tanışık) yıllar önce bir hata yapıp eskortluk yapmış. Sonrasında elbet pişman olup tövbe etti. Neredeyse 3 yıl önce bu durum bir şekilde babamın kulağına gitmiş, bana söylemiyor ama ne zaman arkadaşımla bir yere tatile gideceğimizi veya uzun yola çıkmak istediğimizi söylesek izin vermiyor, o da sorguluyor bu durumu hayliyle. Gezi planları yapıyoruz mesela hatta en basiti bir aile büyüğünün yanına kalmaya gideceğiz ama ona bile bir bahane bulmak zorunda kalıyorum. Bu durumu ona tatlı bir dille söyleyip açıklamak istiyorum ama nasıl yaparım bilmiyorum? Hatta hiç konusunu açmasam mı? Bana yardımcı olun lütfen.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşımla bu durumu nasıl konuşabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer